kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Geplaatst 28 juli 2014 Dan hoor jij tot de happy few, Lotus. En het is mooi dat het zo voor je werkt. Juist dat punt van genoeg is waar het dan bij mij mis gaat. Fijn dat je zo genoten en ontspannen hebt! Heerlijk! En nu hier weer 'landen'.
Skip Geplaatst 28 juli 2014 Rapport Geplaatst 28 juli 2014 Hee Lotus, ik vermoed dat er hier een paar harten een sprongetje maken... Het kan dus toch.... Voor jou vind ik t heel fijn ik gun je dat glas mooie wijn. Voor mij geldt het niet. Ik weet dat ik voor gaas ga. En die zekerheid geeft mij dan weer de zekerheid dat ik dat dan ook niet moet proberen. En zo vinden we zomaar de balans. Mooi! Ga goed Lotus ❤️
Lotus66 Geplaatst 5 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst 5 augustus 2014 (bewerkt) Verwijderd 10 februari 2015 bewerkt door Lotus66
Lotus66 Geplaatst 14 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) Verwijderd 10 februari 2015 bewerkt door Lotus66 ProudMary reageerde hierop 1
Antoinnette Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst 14 augustus 2014 Lotus! Ik mis je, maar ben blij dat het goed met je gaat
lady jane Geplaatst 14 augustus 2014 Rapport Geplaatst 14 augustus 2014 (bewerkt) heerlijk Lotus en wat werkt het door he als het goed gaat met je houden zo meis 14 augustus 2014 bewerkt door lady jane
Acanthus Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst 15 augustus 2014 Ik ben blij om te lezen dat het goed met je gaat Lotus en dat je lekker kan genieten van het thuisleven en van de voorstellingen die geeft Qua ADB worden en zijn staan we er een beetje hetzelfde in en vind ik het erg fijn om hierin herkenning te vinden.
ProudMary Geplaatst 15 augustus 2014 Rapport Geplaatst 15 augustus 2014 Lotus, wat fijn dat het zo goed met je gaat.
Lotus66 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Verwijderd 10 februari 2015 bewerkt door Lotus66 Acanthus reageerde hierop 1
Acanthus Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst 20 augustus 2014 Ik vind het fijn dat het zo goed met je gaat Lotus en dat je je draai weer helemaal hebt gevonden. Het ga je goed
Lotus66 Geplaatst 20 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst 20 augustus 2014 (bewerkt) Verwijderd 10 februari 2015 bewerkt door Lotus66 Acanthus reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst 20 augustus 2014 Veel succes op de ingeslagen weg Lotus
lady jane Geplaatst 21 augustus 2014 Rapport Geplaatst 21 augustus 2014 het ga je goed Lotus (en je mag hier ook voor iets anders dan alcohol komen hoor, voor de mensen bijv.)
kruidenthee67 Geplaatst 26 augustus 2014 Rapport Geplaatst 26 augustus 2014 Hé Lotus! Ben na de vakantie aan het bijlezen en nu bij jouw draad aanbeland... Jammer maar begrijpelijk...top dat je zover bent kunnen komen! Respect voor wat je op theatergebied hebt gedaan en de rol, of eigenlijk geen rol die drank daarbij heeft gespeeld. Echt, ik vind het super! Ik wens je alle goeds....en misschien kom je nog eens snuffelen hier! Lieve groet, Kruidenthee.
dribbeltje Geplaatst 27 augustus 2014 Rapport Geplaatst 27 augustus 2014 Hey Lotus, Wat super fijn zeg zoals je nu met alcohol omgaat! Gewoon zo nu en dan 1 wijntje en nog vaker gewoon niets! Heerlijk! Het ga je goed en wie weet kom je nog eens spieken maar niet omdat jij het nodig hebt! Groetjes, Dribbel
Lotus66 Geplaatst 25 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst 25 september 2014 (bewerkt) Verwijderd 10 februari 2015 bewerkt door Lotus66 huttula reageerde hierop 1
kruidenthee67 Geplaatst 25 september 2014 Rapport Geplaatst 25 september 2014 Ha Lotus, Fijn om te horen dat het goed met je gaat!! Niet raar dat je bezig bent met 'het verleden'.. Ik ben daar ook een tijd mee bezig geweest. Soms geeft terugkijken je wat inzicht om te kunnen handelen naar de toekomst. Maar accepteren dat wat geweest is geweest is, en je energie positief te richten naar de toekomst, en te leven in het nu levert meer op! 'That's life', schrijf je ....en zo is het, soms zit het mee, soms zit het tegen... Het ga je goed Lotus!!!
Lotus66 Geplaatst 30 september 2014 Auteur Rapport Geplaatst 30 september 2014 (bewerkt) Verwijderd 10 februari 2015 bewerkt door Lotus66
kruidenthee67 Geplaatst 30 september 2014 Rapport Geplaatst 30 september 2014 Wauw Lotus, dat klinkt sterk en stabiel. Het verleden kun je niet veranderen...in die zin ben ik erachter gekomen dat het goed is om sommige dingen te laten voor wat ze zijn. En heeft het wel gevolgen voor nu, zoals je herstelde relatie met je moeder dan is het goed om te kijken hoe je daarmee om wilt gaan, wat er voor nodig is. Gericht naar de toekomst...Mooi zo'n lijstje....weloverwogen acties... En super dat je de drank kunt laten voor wat het is, bij zo'n trekmoment...zeker als het in huis is en omdat je toch wel af en toe iets neemt...ik zou het niet kunnen! Succes en tot de volgende keer maar weer Lotus.
Skip Geplaatst 30 september 2014 Rapport Geplaatst 30 september 2014 Mooi stukje Lotus ! Bedankt voor het delen. Hoop dat je met je moeder nog een eindje op kunt lopen nu je haar weer hebt ontmoet. Een paar goede momenten die het verleden misschien wat kunnen verzachten.
Lotus66 Geplaatst 10 februari 2015 Auteur Rapport Geplaatst 10 februari 2015 De berichten vanwege de privacy toch maar verwijderd. Nu ruim een jaar ADB en het gaat goed. Dit maakt ook dat ik nog zelden op het forum kom omdat ik daar geen behoefte meer aan heb. Ik wens iedereen het beste en meer dan alle goeds. ProudMary en huttula reageerden hierop 2
kruidenthee67 Geplaatst 10 februari 2015 Rapport Geplaatst 10 februari 2015 Dank je! Jij ook alle goeds en wat fijn om zo'n positief bericht te lezen! Jammer om je te missen, maar top dat je op 'eigen benen staat' Het ga je goed!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden