Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 mei

Lotus66

Aanbevolen berichten

Agnieta,

Ik reageer even als oud gediende die al lang droog staat.

Is het beter na jaren niet drinken? daar kan ik geen duidelijk antwoord op geven, als ik dacht 1 deur te sluiten gaan er tig ramen open. Ik lees hier vaker, zonder drank is het zoveel beter, ja dat is zo en ja je moet veel opruimen. Als je dat gedaan hebt is er meer overzicht, duidelijkheid, oude demonen hebben een duidelijk gezicht gekregen zo je wilt.

Maar vragen angsten blijven er bestaan, daar is het leven vol mee.

Wat ik wel ervaar is dat het leven meer bestaat uit gouden randjes die de dag kleuren en echt mooier maken die met drank niet zichtbaar waren, die waren vlak donker of nog donkerder.

Nu zijn dat kadootjes, als het somber is, is dit mijn regenboog, met alcohol was dat niet meer te zien.

Vechten is het nog altijd, het stempel alcoholist, wat ik zelf heb opgeplakt omdat dit nodig was voor een aantal gezondheidsinstanties, is niet meer weg te poetsen en dat is erg verdrietig, eens een dief altijd een dief... dat vervuld mij met boosheid, maar vooral met tranen.

Maar laat vooral zien hoe anderen hier tegen aan kijken, ik ben sterk genoeg om te blijven zeggen, niet meer.

Ik heb het niet moeilijk, wel heimwee naar wat eens was, want het was ook , nou ja, het was. Maar het was ook zwart, diep, zwaar en vooral alles omvattend, tot de dood erop volgde bijna en dat wil ik niet voor mijzelf niet voor jou en voor niemand die hier mee strijd.

Dus kort door de bocht, als je bang bent, onder ogen zien, klein maken heel klein, desnoods belachelijk.

Hou je goed, Lieve groeten Miss Sophie

bewerkt door Miss Sophie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aggie je hoeft alleen maar te kijken na dat je gedronken hebt. Dan is de trek toch gauw over of niet? En angstig mag je zijn, het is een rotgevoel maar als je accepteerd dat het nu zo is, verdwijnt het weer na verloop van tijd.

Hoe langer ik van de drank af ben, des te meer afstand ik kan nemen. Als ik het vuurtje iedere keer weer aangewakkerd had door te gaan drinken, blijft mijn lichaam en geest vragen. En je bent nog steeds te koppig om niet aan de b.v. baclofen te gaan. Die weerstand kan nog steeds te maken hebben met de deur op een kier zetten. De enigste die hem helemaal dicht kan doen, slot erop en de sleutel weg kan gooien ben jezelf.

Kom op probeer nu eens door te zetten, ondanks alle spanningen. je doet jezelf geweld aan. ;)

En eerlijk gezegd voel ik de bui weer aankomen Aggie en gaat het fout. Ga je weer schoppen en fout schrijven.

Probeer dat te voorkomen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh ik val ertussen.....wel net bijgelezen en Agnieta ik weet niet wat te zeggen, soms wil ik in mn auto springen om naar je toe te gaan, je in een warm bad te doen, warme handdoeken klaarleggen met een flanellen pyamaatje....dit klinkt vast een beetje apart maar zo voelt het...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben klaar voor deze week,

Agnieta, sterkte ermee. Blij dat je je goed voelt.

Las net terug en zie dat je al hele ochtend hier op forum zit. Kan me voorstellen dat je het wilt delen.

Is het misschien toch niet beter om ook wat andere afleiding te zoeken dan dit forum. Beetje de bakens proberen te verzetten.

Blondie, jammer, misschien volgende wel succes, duim voor je

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen hier heeft het beste met je voor agnieta...nu jijzelf nog

Terug val hoeft niet erg te wezen...zolang je maar voouit gaat.....is mij verteld

Is dit genoeg om terug tevallen voor je?

Voor dit moment...veelste makkelijk...deze vlucht in drank.....krijg je geen voldoening van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar dan wil ik me dus wel goed voelen en me niet ziek voelen van het overmatig drankgebruik van de
vorige dag, ik ga dat gevoel steeds meer haten, ik wil het niet meer, ik wil me goed voelen!
Dus mijn keuze voor vanavond is niet zo moeilijk en voor morgen helemaal al niet!
Rotdrank, ik hoef het niet meer, ik voel me nu goed en dat wil ik graag zo houden!

Goed gedaan jochie ;)  Het gaat je lukken hoor.

Zo zeg het schilderen gaat niet door vanmiddag. Ben hard op m'n toeter gevallen en nu nog al wat last van m'n knieen maar vooral m'n hand en duim. Nou dan maar een beetje voor de t.v. hangen en verder niets doen als van m'n diertjes genieten. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha die Wijfie toch. In de tuin zitten. Ja als ik een accordeon zou hebben dan zou het anders zijn. ;)

Ja doe ik Sowhat, zeker wetenb, ik heb alleen geen zitkont. maar wel wat mooie films.

Hé Appeltje hoe gaat het verder met jou? Ga maar veel in de zon zitten, word je lekker rood, je ziet er nu nog zo groen uit. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik sluit me aan bij Peet en als ik jou was, zou ik maar eens heel snel mijn excuses aan Suikertje aanbieden. Wie ben jij om te oordelen over een ander?

Ik was net van plan vandaag eens te schrijven dat ik het eens ben met Bolletje dat het forum tegenwoordig zo helpend en prettig is en dat is voornamelijk te danken aan de door jou zo verfoeide nieuwelingen.

Nou, mooi voorbeeld ben jij voor hen.

Ga je schamen, doe je eens wat anders dan hier de boel op stang te jagen en de sfeer te verpesten.

Ik heb nog nooit op zoiets als dit gereageerd, maar nu ben ik het zat, het zijn altijd dezelfden die dat flikken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...