Mai Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) Soms druppelt er iets uit de allang blinde ogen Hij verenigd zijn verdeelde denken Hij staat een moment stil Lacht luid, zijn hart vervuld van vrede. -Yeats- 16 mei 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Daar gaat het me om Een hoger bewustzijn Mogen ervaren Denken op verschillende niveaus Je denkt, ik raak het kwijt Gaat op zoek.. Men zegt met zoeken niet te vinden Maar, ik WEET dat er een manier is Om WEL in een soort constante staat te zijn Dus, ik ben allereerst maar weer gaan lezen En blijven doorgaan Met alles nieuw Het geconditioneerde steeds opnieuw te doorzien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Ik wil dat terug Dus zal ik daarvoor zorgen Eerder rust ik niet (sprak ze nog altijd met een glimlach op haar wangen en in haar s(tr)aalblauwe ogen...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Of zoiets Want jaa Die woorden he... Zo beperkt jonguh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Wat een reacties deze middag; ik zat lekker in de zon in slaap te vallen en af en toe een koud bad en een sauna. Ik heb het wel herlezen; Eline schreef denk ik iets heel treffends over teveel aan emoties door massaal teveel aandacht richting 1 persoon. Ik zou het zonde van deze schitterende dag gevonden hebben om hier de hele tijd zo tegen elkaar in te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Alowha, Ik kom me ook alvast afmelden. Droog. Ik moet nog even wat afmaken. Morgen om 6 uur gaat de wekker weer. Erik, het was heerlijk weer, morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wimmelt Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Meld me droog af bij deze, trusten allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Ik ga ook slapen...Ben doodmoe Alle spanningen weggevallen, dus dat slapen zal wel lukken! Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 goeienavond. Nerveus hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 ik gooi het er meteen uit: met psych aan het bellen omdat man weer hypomanisch lijkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 (bewerkt) Och jeetje jen Ik ken je verhaal tot nu toe niet, omdat ik nieuw ben, maar wens je dan nu wel veel sterkte. Wat een shit dat nu net weekend 16 mei 2014 bewerkt door Vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Agnieta, ik hoop dat je je hier na deze "periode". wel weer welkom voelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Inderdaad juist weekend, maar hij is nog aanspreekbaar. Via tel naar psychiater even medicatie opgehoogd. Het blijft toch evenwicht zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Sorry overigens als ik ergens binnenviel, Ben even egocentrisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Boeink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Jen, hoe laat ben je gisteren uiteindelijk gaan slapen? En hoe heb je geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Fysiek op...dus de luikjes gaan weer even dicht...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 Dag Lidia, ik heb heerlijk geslapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 17 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 17 mei 2014 (bewerkt) 17 mei 2014 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden