Spring naar bijdragen

Vrijdag 16 mei


Lotus66

Aanbevolen berichten

Raar maar waar, een puist hier en daar is ieder jaar raak zodra ik in de zon zit, moet de rottigheid uit mn huid? Zal eens even de gist die Bolletje noemde aanschaffen, puber met puist ok maar ik zie er direct zo armoedig uit.... en voordat ie weg is zijn we zo een week of anderhalf verder.... en ben echt niet ijdel ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben ik weer effe...

Teleurgesteld,blijkt toch maar weer dat ik er meer van verwacht had.

Ga dan twijfelen aan mezelf!

Maar goed, mezelf op aanraden van huttula maar verwend met een ijsje na het avondeten!

Kop er weer op,schouders er weer onder, teleurstelling doorgeslikt, het heeft niet zo mogen zijn, komt vast nog wat beters op mijn pad...

Weekend maar lekker effe uitrazen en ontspannen op mijn landgoed en maandag met frisse moed weer verder kijken...

Dank voor jullie steun, doet me goed!

En nu effe de laatste zonnestraaltjes nog meepakken!

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog even als antwoord op jullie vragen.

Voor functie 1 hadden ze 6 kandidaten en voor functie 2 hadden ze 5 kandidaten,dus ja keuze te over...

En als antwoord 'waarom ik niet' krijg je het geijkte antwoord dat de anderen meer geschikt waren en beter binnen het profiel pasten...

Niks verteld over burn-out...

Dan gooi ik mijn glazen gelijk al in

bewerkt door blondie6173
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, ik ben bijgelezen (vanaf gisteravond even negen uur).

 

Lotus je had gisteren een minder leuke avond, maar bent wel droog gebleven.

Goed gedaan! Was het moeilijk, of viel het wel mee?

 

Vandaag gingen er een aantal berichten heen en weer, die naar mijn mening wat ongemakkelijk werden.

Ik heb dat al eerder meegemaakt en me toen voorgenomen in zulke gevallen niet te reageren.

Ik spreek daar geen oordeel mee uit, maar het past niet bij mij en ik vind dat ik geen bijdrage kan leveren die ik zelf zinvol vind.

 

Blondie, je hebt twee afwijzingen ontvangen. Je had statistisch een kans van zo'n 20%, dus wat dat betreft valt dit binnen hetgeen te verwachten was.

Het is nooit leuk om afgewezen te worden. Zie het als een oefening.

En laat je niet ontmoedigen. Op een gegeven moment is het wel raak.

Voordeel is dat je even extra tijd hebt om verder te groeien.

 

Wijfie gaat alweer gewapend het weekend in. Complimenten Wijfie!

Vooruitkijken, plannetjes maken.

 

Inderdaad mooi Dagpact weer!

Later!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie het gaat je lukken hoor, zoniet dan vreet ik ?????? nou ja dan vreet ik iets op. :P

 

Blondie heel erg zonde dat je niet aangenomen bent. Jammer dat je daarvoor zo zenuwachtig bent geweest. Hoop dat het de volgende keer wat minder zal zijn.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha lekker sommigen aam de toetjes en ijsjes...Dat smaakt zoveel beter. Dadelijk ook maar eens wat lekkers nemen. We dachten handig te zijn. Samen met manlief even boodschappen gedaan, we hadden maar een half uurtje. Hup naar de nieuw geopende AH. Hij een kant op, ik een kant op ieder het lijstje in het hoofd. Komen we met dubbele boodschappen thuis. Dubbel bananen vla (daar waren we door zoon voor op pad gestuurd, chocolade vla, slagroom...Dus dadelijk maar eens een lekkere toet met dubbel slagroom. En als het kan nog even in de laatst zonnestralen.

 

Blondie, heb je de teleurstelling een beetje weg kunnen likken aan het ijsje. Er komt vast wat beters, mooiers op je pad. Twijfel niet aan jezelf! :rose:

 

MG; Ik had er gisteren nog wel lol in niet te drinken. Helder in het gesprek....Daarna tegen manlief aan gemoppert. Wel slecht geslapen dus, maar weet dat ik dit soort dingen ook moeilijk los kan laten, en me er vreselijk over op kan winden. Nu nog....Trigger...Ik leef me uit op hobby / werk Net nog inkopen gedaan en eens bij de biologisch wijnen gekeken (en gekocht) Maar voor de visite morgen. Ik aan de lekkere gemixte koude sappen morgen.

 

En nu koffie en bank zaken doen (Das gewoon bankhangen hoor ;))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal,

 

Gerrit, je verwoordt het weer mooi...ongemakkelijk...dat is het gevoel wat erbij hoorde vanmiddag...

En geen idee wat te doen om wie dan ook behulpzaam te zijn...zonder ongewild in de valkuil oordeel te vallen.

Ik hoop alleen maar dat voor betrokkenen er weer rust wederkeert...

 

Ik meld me alvast af, droog..en ga mijn koffer pakken.

Kinderen al afgeleverd op logeeradres...morgenochtend om tien uur zit ik in de lucht!

Zie ik hubbie na twee weken en hebben samen een weekje vakantie!

 

Fijn..ook wel spannend...ga ik het droog houden. Ja is mijn voornemen..ook deze week

'de eerste niet...'

 

Ik ben qua reageren niet zo actief op deze draad. Toch wil ik iedereen veel succes wensen

bij wat voor één ieder belangrijk is...het droog houden...je angst of eenzaamheid...een teleurstelling verwerken, spanningen,

maar ook geniet van de mooie dingen die je gebeuren!

En wellicht gaat hier komende week het zonnetje ook flink schijnen! Ik ga ervan genieten in ieder geval.

 

Tot over een week!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agnieta, ik reageer toch nog ff...

 

Natuurlijk heb ik ook dagen dat ik me niet goed voel...en echt niet goed voel...

En ik kan je best met een korrel nemen...maar woorden kunnen heel anders overkomen...

Jouw woorden, de woorden van de ander....ik zie of hoor niet hoe ze bedoeld zijn...humor, cynisme, verdriet, provocerend, aandacht?

 

Dus of ik je snap? Ja hoor...ik denk het zeker wel....!

 

Maar reageren? Dat gaat snel mis met woorden..zo 'op papier'...zelfs ongewild en ongemerkt...en voor ik het weet is het verwarrend, kwetsend, vallen er oordelen,

en daar wordt niemand wijzer van. Jij ook niet.

 

Dus Agnieta...ik wens je sterkte en hoop dat dat kl...gevoel ook weer gaat verdwijnen...en wellicht sneller als je je er niet tegen verzet....

Hou je goed!

bewerkt door kruidenthee67
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik meld me droog af voor vandaag.

Wat vroeger stoppen bevalt me goed; ik lijk dan veel beter te slapen.

 

Fijne avond iedereen!

 

Tot morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Aggie als je nu eens gaat kijken waardoor iedere keer weer opnieuw deze situatie ontstaat. Dit is niet de eerste keer dat iedereen zo reageert. Ik geloof best dat dat berichtje van Peet je geraakt heeft maar alleen  daar in te blijven hangen daar schiet je niets mee op.

ikzelf heb de d.d. van vandaag ook een paar keer opnieuw gelezen en zie overeenkomsten tussen mijn vorige reacties naar jou en de reactie van vandaag.

Iedere keer weer denk ik, ik reageer niet meer maar zie ook de wanhoop achter jouw berichtjes, dat doet me pijn omdat ik ook graag anders zou willen zien. Maar dat gaat nog niet omdat ik helemaal niets veranderd zie na jaren. Fout van mij misschien, maar als iedereen vandaag z'n best doet om jou te begrijpen, je te helpen en het lukt dan weer niet, zakt bij mij de moed wel eens in m'n schoenen omdat ik zo graag anders zou zien. En het schoppen naar anderen doet ook pijn, net zo goed als het jou vandaag ook pijn gedaan heeft.

 

O Thee, heeeeel veel plezier. ;)

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...