Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dank je voor de koffie Yvonne Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen Suiker. Hoop dat Blondie nog even terug komt... kan ze de dag en datum even aanpassen, wel zo handig voor een dagdraad lijkt me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Voor alle frummers in de zorg / verpleging: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Dank voor de koffie Yvon. Veel plezier op het landgoed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hihihi, nou haal je toch twee frummers door elkaar hoor. Ik zet dan wel de koffie, maar mijn landgoed (lees: tuintje) zal het vandaag zonder mij moeten doen: ik ga straks weer braaf naar mijn werk... blondie6173 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen! Eerste werkdag na 2wkn vakantie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Haha was niet handig, was een opmerking naar Blondie...Maar ze staat nu onder de pomp...Haha Yvon: Maar jij natuurlijk ook een fijne dag op het werk Vol: Werkse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goedemorgen, koffie mmmmmm, wat een drukte al hier op de draad, en Jen ze snapten het echt niet van de puberteit, ik moest er om lachen... Suikertje ook weer op en vandaag vast weer oefenen... Nu maar douchen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Landgoed heeft je nodig yvon, maar je werk ook... hier ook op weg... naar landgoed dan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Wat gemist begrijp ik , Eline? Puberteit... ??? Enig excuus is dat ik inmiddels 40+ ben... _ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Luitjes... was kort... maar moet er vandoor. heb de koffie en thee even in de warmhoudkannen gedaan. Maak er een mooie dag van allemaal... Dag dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hoe doe ik dat , onderwerp/titel van dagdraad veranderen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 ik ben ook weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 En ik ben er nog Goedemorgen bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 12 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 en ook weg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 ik heb vannacht gedronken, wat nu ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Stoppen met drinken en eerder aangeven als je gaat drinken. Je bent hier hele nacht ongeveer geweest Jen Je moet toch werken vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Jen, gewoon weer met vertrouwen de nieuwe dag aangaan ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 (bewerkt) Wat jammer Jen, hoe kwam dat nu? Tja dan is dat vandaag weer een baaldag, want eigenlijk wil je dat helemaal niet. God wat vind ik dat balen. Je stond toch een tijd droog hé? Tja toch maar weer proberen de draad op te pakken het is niet anders. Hoe komt dat nu joh? Goeie morgen Sugartje van me. 12 mei 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik ga even balen/slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ik dacht te gaan werken, maar man zei dat je aan mijn ogen ziet dat ik gedronken heb. Pfff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Ziek melden na een week verlof kan echt niet. Ik heb net gemeld dat ik later kom - glijdende uren he. Nu even slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Oh, dan is mijn " gewoon nieuwe dag aangaan" totaal niet van toepassing ... sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Volgens mij zou je om een uur of 6 al gaan slapen Jen of misschien al wel eerder. Slaap maar even. Ik ben hier even weg, even genoeg aan mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden