Spring naar bijdragen

Zondag 11 Mei 2014


Hanneke

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Helaas kan ik geen koffie zetten. Dat laat ik maar aan een ander over.

 

Ik ga er een mooie en goede zondag van maken. Misschien naar de AA. Maar dat hangt nog even van het weer af. Anders lekker lezen.

 

Nu heb ik een kaarsje branden. De vogels al gevoerd. Ze eten me de oren van het hoofd. Vroeger hoefde je buitenvogels deze tijd van het jaar niet bij te voeren. Nu is het dringend nodig doordat ze te weinig in de natuur vinden. De weilanden zijn inderdaad ook heel kaal als je dat zo ziet. Alleen maar gras. vroeger stonden daar allemaal bloemen in. En waren er denk ik ook meer regenwormen en insecten. Nu is alles doodgespoten. Helaas.

 

Een fijne zondag. Ik houd het droog als stort de regen uit de hemel.

 

Hanneke

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen,

 

Hier is het ook een en al regen, een beetje droefjes vind ik het als ik mijn blik naar buiten werp. Ook hier brand ik kaarsjes. Dat ritueel doe ik sinds ik gestopt ben. Elke dag begin ik met het aansteken van geurkaarsjes. Ik brand ze voor mezelf en voor iedereen die deze dag een beetje steun, begrip, moed, succes, sterkte nodig heeft. Zo bij deze ook voor ons allemaal. Heerlijk he die vogels in de tuin! Ik kan er zo van genieten. Ik voor ze ook bij en wel heel leuk vind ik de twee duifjes die hier in de tuin vertoeven. Elke dag weer en al heel vroeg. En de winterkoninkjes, mezen...Wat is de natuur toch mooi. Vandaag voor mij ook Moederdag en ook ik wordt straks verrast , maar het is wat later op de dag gepland. Het wordt een brunch...Gezellig en lief.

 

Ik ga badderen, tot laters!  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, hier droog en redelijk licht...voor zolang het duurt vermoed ik

Ik brand meestal 's avonds een kaarsje...

Wimmelt vandaag ook weer hier? Ik hoop het....

Wie heeft eigenlijk gister het songgedoe gewonnen, zo nieuwsgierig ben ik dan ook wel weer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers :sun:

 

We zijn tweede geworden bij het sonfestival Hoeraaaaa. Vond Oosterijk ook eigenlijk wel het beste. Wat een uitstraling heeft die griet. Vind de boodschap er achter ook helemaal goed.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

 

Gelukkig Nl. op tweede plek, hoeven we volgend jaar geen geld te gaan steken in deze poppenkast

 

Heerlijke moederdag...papa is met meiden naar de zwemles, ik zou dus kunnen uitslapen :)

maar..ben wakker, en ga met koffie in bed lekker liggen lezen in afwachting van mijn ontbijtje straks 

 

Ik kom even hier om me bij mijn eerste dagpact aan te melden!

 


Dagpact:

Suikertje

Ietjefietje

Vol

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen!

Ik begin links en rechts te laten vallen dat drank er voor mij niet meer inzit en dat bevalt goed. Ik zit zelf niet meer bij voorbaat al in de weerstand, dat zal wel helpen. Met flauwe grapjes over drank heb ik nog steeds veel moeite. Zal wel overgevoelig blijven.

Iedereen een fijne moederdag. Ik ben geen moeder en heb er ook geen meer, dus beetje karige moederdag hier!

Maak er wat van vandaag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge...fijne moederdag voor degene die het viert...en anders een fijne dag

Tis hier ook nat en grijs...vreemd genoeg hebben de vogels er geen last van.

Gisteravond tv avond gehad...tv is niet meer mijn ding op een paar docuus en journaal na

Zels nu ik mijn rust weer aardig terug gevonden heb.

Tv geeft mij onrust...maar dan in de zin van zonde van de tijd

Tijd zal voor mij nu wel belangrijker zijn geworden, voorheen verdronk ik de tijd

Maar ja..vanavond asperges en daarna paar rondjes sauna..zwemmen buiten onder de sterrenhemel dat maakt de dag weer compleet :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...