Nadia Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 vrolijke berichten hier, over keukens, vakantie en sollicitatiegesprek. fijn om te lezen, want het is hier maar een saaie, sombere dag. gelukkig gisteren een paar fijne boeken gehaald bij de bieb, misschien breekt het zonnetje toch nog door Dagpact: Albert Blondie6173 Agnieta Kruidenthee MijnGerrit Nadia Fijne dag iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Wens jou ook fijne dag Nadia, hier is het echt herfst hoor, paraplu wil ook niet meer door de wind. Ga toch maar vanavond met Lady Jane mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 als dat zou kunnen.... Turkije, toch? fijne vakanties daar gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Tijd getwijfeld, maar hoef deur niet meer uit Dagpact: Albert Blondie6173 Agnieta Kruidenthee MijnGerrit Suikertje En ik hou vol dit keer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik wil nog wel even reageren op de vraag van agnieta over waarom een eigen draad. Als je hier net komt kijken is het in de huiskamer net alsof je op een verjaardag komt waar je niemand kent. Dat voelt voor mij wat ongemakkelijk. Dan is ( voor mij) reageren op een eigen draad wat persoonlijker. Meer 1 op 1 Bovendien ben ik ook geen 18 meer en gaat het me op de dagdraad te snel ..... Je ziet het al aan deze reactie. De vraag van Agnieta was van gister haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Goedemiddag frummers, Onverwachts een middagje vrij. te veel personeel, dan wordt er altijd gevraagd, wie er nog wat vrije uurtjes op wil nemen. Nou, ik wilde wel, heb ik nog steeds 2 weken over, buiten mijn vakantie Maar proberen om niet al te veel te lummelen vanmiddag (heb ik gisteren al gedaan) Beetje jaloers op Jane, Oh, wat heerlijk. Een weekje Turkije, Heb er goede herinneringen aan, Alleen latex wil niet meer mee, Vind de kooplui te opdringerig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Hoi, ik heb niet een eigen draadje geopend omdat ik het op ddd niet naar mijn zin heb of mijn ei niet kwijt kan. Deed het alleen omdat ik van mening was dat ik niet iedereen hier op dit draadje met mijn gewauwel wilde lastig valllen. Hier lezen veel mensen het en op eigen draadje lezen alleen mensen die echt geinteresseerd zijn. Dagboek is het voor mij niet, want als ik echt alles schrijf wat ik kwijt wil, voldoe ik niet aan de maatstaven van de moderater. Bye the way, heb zojuist ggz gebeld, vandaar dit bericht met horten en stoten. Toch iets om trots op te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Geniet van je vrije middag rapilos, Doe de kachel maar aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Kachel staat aan Suiker (helaas,kost weer geld), Waarom denk je vaak dat je ons lastig valt met je "gewauwel "?, Wij wauwelen net zo veel of weinig als jij hoor. Niet zo bescheiden he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ben zelfs erwtensoep aan het maken, Ja,ja, moet niet gekker worden he! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ach ja rapilos, al vervelend als ik ggz bel met mijn sores, maar zegt hij: daar betaal ik hypotheek van dat jij belt! Ja gelijk heeft hij, maar toch. Lees zoveel goede verhalen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Sorry hoor Agnieta, leg alleen even uit hoe ik er toe ben gekomen. En kan bij mij ook en en. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ha,ha dat is een leuke Suiker; Daar betaald hij z'n hypotheek van. Nou, als dat je niet helpt relativeren! Agnieta, Heb niet echt het gevoel dat het forum veranderd is hoor, Ja, weer veel andere mensen, dat wel, maar nog steeds zinvol denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Oh, lekker Ag, Texaanse bonensoep! Wat zijn we weer gezond bezig he, en inderdaad, gewoon een beetje aanpassen aan het weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ik kan wel met je mee gaan Agnieta, weet niet of je het bedoelt. Toen ik hier weer kwam na ruim jaar, schrok ik ook van hoe weinig activiteit hier nog was op dagdraad, Dacht eerst dat het misschien aan andere sociale media lag of zoiets. Gelukkig zie ik toch dat er weer wat meer activiteit hier is. Het blijft voor mij toch iets om steun aan te hebben en daarom blijf ik op dagdraad komen, ook al zeg ik vaak dat ik het even niet meer doe, maar hou dat nooit lang vol. En belangrijkste is dat ik ook graag steun aan anderen hier op dagdraad wil bieden. We zijn samen mensen en niet alleen!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 iemand nog iets leuks te vertellen............ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 iemand nog iets leuks te vertellen............ Jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Heb jij nog vakantieplannen Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 vakantie zal een weekje Westkapelle worden in ons huisje zeeland is voor mij een tweede thuis, de rust daar, de zee, heerlijk. wat betreft agnieta de schoenen......oh oh....hi hi.. de wat mindere schoenen moeten ook een thuis vinden he..... zit te dollen, ieder zijn eigen smaak, toch hier somber rot weer... nog maar een deeltje sopranos kijken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 dus even geen kamasutra akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 als je mijn mening vraagt, krijg je die he moeders..... als je gelukkig bent met de wat mindere schoenen, ben ik gelukkig ha ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 glimlach.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Ben de hele dag al moe en slaperig, Net nog aan mijn examen gewerkt, Jongens, wat zal ik toch blij zijn, als dat achter de rug is. Vanavond yoga. MijnGerrit;, Ben je van de week nog naar mind-fulness en yoga geweest? Zo ja, hoe vond je het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Zo, weer bijgelezen. Suiker (08:44), ik was aan het werk, dat moet ook tussendoor gebeuren. Sorry, ik weet hoe je je voelt als man alleen zo af en toe. Suiker (11:40): weer op het Dagpact. Kijk, daar wordt ik nou vrolijk van! En dat heb ik even nodig vandaag. Dank dus. En bij doorlezen wordt het alleen maar beter: ggz gebeld. Goed bezig man! Blondie gaat solliciteren! Is het bekend werk, bekende werkgever voor je, of helemaal nieuw? Ik wens je alvast veel succes, mocht ik het straks vergeten. Bolletjes keuken is weer operationeel. Ik kan me helemaal voorstellen hoe fijn dat weer is. Geniet er van Bol! Toine haalde me de woorden uit de mond: “ somber rot weer”. Vandaag kan ik er slecht tegen. Gelukkig dat Akelei er wel iets aan heeft, dat maakt het weer wat goed voor mij. Leuk dat je naar de Yoga / Mindfullness vraagt, Rapi. Het was 's avond van 21:00-22:00, dicht bij huis. In totaal 5 personen dus prettig overzichtelijk. Mooie ruimte, aardige mensen. Het Yoga-deel was leuk, aangenaam en ondanks de rust toch een bepaalde mate van inspanning. Ik vind het leuk en ga volgende week in een andere setting daarmee verder. Het Mindfullness-deel was bijzonder. Mijn lichaam was zo ontspannen, dat ik eraan twijfelde of het wel weer naar me zou willen luisteren. Aan het einde had ik zin om ter plekke in slaap te vallen. Thuis heb ik geen spannende dingen meer gedaan en voor mijn doen (op het moment) goed geslapen. Ik ga kijken hoe ik met dit alles verder kan en wil gaan. Positief dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 8 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 8 mei 2014 Klinkt goed Gerrit, Zelf heb ik veel baat bij yoga en meditatie, (Mag vanavond weer) Je zal zien, als je regelmatig gaat wordt je innerlijk ook rustiger. (Mijn persoontje heeft dat echt heel erg hard nodig ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden