Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goh, ik hoop dat het de komende dagen goed komt. En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goh geen idee. Soms raar. Maar ik stem wel voor Nederland. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Hoi ook Ietje en wie er nog meer online is! Gaat goed nu Jen. Ik werk weer na twee weken vakantie en dat is voor mij beter, regelmaat en zo. Ook wat probleempjes hier thuis opgelost, hehe, pufpuf, wel vermoeiend zo af en toe. Maar goed, ik lees hier niet anders, elk huisje zo zijn kruisje, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 ja maar het positieve moet toch doorwegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Dat gaat steeds beter, Jen! En met jou, de komende dagen hopelijk beter? Gaat er iets speciaals te gebeuren? Hoe gaat het met je man? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Ja Nancy, wij vertrekken morgen naar Picardië, tot zaterdag. Ik hoop dat dat deugd doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 vrees alleen dat weer niet meezit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Oei Ietje, dat heb ik nou ook elke nacht, zoooo irritant! Dan wil je slapen en moet je alweeeeer plassen! Ik slaap dus ook al een paar nachten slecht, wul nu stoppen met het drinken van thee 's avonds. Oja Jen, jij gaat op vakantie! Wat heerlijk! En ik hoop idd dat dat je/jullie deugd doet!! Even zinnen verzetten kan ook nog wel eens helpen, toch? Heeee, die intermezzo net was mooiiiii.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Hmmm...weer kan veranderlijk zijn. Hoop voor jullie iig op droog weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 ja we hebben lange waqndelingen gepland. Zou deugd doen, ben ik zeker van nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 hihi Ietje. Op den duur mogen we niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Kauwgom kauwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Heeft Nederland eigenlijk al eens gewonnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Nou zeg wat was ik verbaasd toen die man die mij helpt bij het aansluiten en verbouwen van de keuken vertelde dat hij vroeger een zij is geweest. Daar keek ik zo van op hé. Maar zo knap dat hij dat zei. Meestal zie ik wel of iemand een geslachtsverandering heeft ondergaan maar bij hem zag ik het niet. Nou ik ga de uitslag kijken van het songfestival en daarna lekker naar bed. Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Ja Nederland heeft ooit gewonnen maar dat was ergens in de vorige eeuw met het liedje dingedong geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Goh wat een gekke ervaring Bolletje, maar ook mooi! Moet kunnen, toch? Slaap lekker!!! Nederland gewonnen? 4 of 5 keer. Ooit stonden we daarmee bovenaan, maar dat is alweer jaren geleden. Sinds het meedoen van de Oostbloklanden gaat het er sowieso anders aan toe. En België? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 1 keer dat ik weet. Met J'aime la vie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Ons moeder was vroeger altijd boos als Nederland niet op België stemde nancy en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 jongens, wat een uitslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Haha, dat weet ik ook nog! Oei spannend , ff wachten.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Pff Belgie mag niet door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 beetje eurosong-nostalgie op het draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Hee..dat is toevallig..net op gereageerd! Even kijken of ik er ook nog een kan vinden. Zit wel op mob, is lastiger. Oke, Ned dit jaar door, België even niet, jammer.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Dat waren nog eens tijden he Nancy, met een heel orkest erbij. En iedereen moest in zijn moedertaal zingen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 6 mei 2014 Jaaaaa, dat was pas mooi! Met het Metropole orkest. Wat een belevenis was dat Facebook sluiten Ietje, dat helpt! Hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden