Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 Mei 2014

Aanbevolen berichten

Hoi ook Ietje en wie er nog meer online is!

Gaat goed nu Jen. Ik werk weer na twee weken vakantie en dat is voor mij beter, regelmaat en zo.

Ook wat probleempjes hier thuis opgelost, hehe, pufpuf, wel vermoeiend zo af en toe.

Maar goed, ik lees hier niet anders, elk huisje zo zijn kruisje, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Ietje, dat heb ik nou ook elke nacht,

zoooo irritant! Dan wil je slapen en moet je alweeeeer plassen!

Ik slaap dus ook al een paar nachten slecht, wul nu stoppen met het drinken van thee 's avonds.

Oja Jen, jij gaat op vakantie! Wat heerlijk! En ik hoop idd dat dat je/jullie deugd doet!! Even zinnen verzetten kan ook nog wel eens helpen, toch?

Heeee, die intermezzo net was mooiiiii....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zeg wat was ik verbaasd toen die man die mij helpt bij het aansluiten en verbouwen van de keuken vertelde dat hij vroeger een zij is geweest. Daar keek ik zo van op hé. Maar zo knap dat hij dat zei. Meestal zie ik wel of iemand een geslachtsverandering heeft ondergaan maar bij hem zag ik het niet.

Nou ik ga de uitslag kijken van het songfestival en daarna lekker naar bed. Trusten mensen en tot morgen weer. :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh wat een gekke ervaring Bolletje, maar ook mooi! Moet kunnen, toch?

Slaap lekker!!!

Nederland gewonnen? 4 of 5 keer. Ooit stonden we daarmee bovenaan, maar dat is alweer jaren geleden. Sinds het meedoen van de Oostbloklanden gaat het er sowieso anders aan toe.

En België?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...