Spring naar bijdragen

mijn papa drinkt elke dag bier!!

msportel

Aanbevolen berichten

hallo ik wil advies !!

mijn papa is 53 en drinkt al zijn heele leven veel te veel bier elke dag een half bier krat en hij rookt ook nog maar eeten doet die de laatste jaar bijna niet meer !

en hij heeft een heel kort lontje hij zit over al over te vloeken en door het huis te roepen als een idioot . ik word er gek van dat ik hem wel zou willen slaan dat hij een keer op houd. ,maar dat doe ik niet wand dan gaan ze meschien naar de politie en ben ik fout. 

ik zelf ben 24 drink zelden soms mix drank maar dat is heel zelden  wie heeft een tip voor mij en me papa is ook niet blij dat ik homo ben en ik ben verlieft op een man maar durf het niet te vertellen wand hij woond nog al eind weg .

M.V.G Marco s

bewerkt door msportel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marco, ik ben bang dat dit niet het goede forum voor jou is. Dit is een forum voor mensen die zelf verslaafd zijn.

Voor kinderen van alcoholverslaafde ouders bestaan er andere forums, google maar even.

Wel vind ik dat je je in een rotpositie bevindt, niet makkelijk!! Ik wens je hier veel sterkte mee! En zoek zeker hulp, voor al je problemen. Ik weet zeker dat je hier uit gaat komen, al kost het misschien wat tijd...

Vwb je vader...tja, het is maar net of hij zelf zijn probleem inziet en ontvankelijk is voor hulp.

Feitelijk hoef jij je hier niet verantwoordelijk voor te voelen, hoewel ik begrijp dat je hier erg mee zit. Ik wens je nogmaals veel sterkte! En zoek hulp, maar dan voor jezelf!

Groet Nance

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marco: Wellicht lees je dit niet meer maar ook ik wil je heel veel strekte wensen. Ook bij het zoeken naar een forum / site waar je op je plek bent. Ik wil je ook nog mee geven dat ik het heel moedig en dapper van je vindt dat je hulp zoekt! Die hulp mag je ook ontvangen want daar heb je recht op en je bent het waard. Ik weet dat er ook praatgroepen bestaan voor mensen die een ouder / familie lid / verzorgen hebben die verslaafd is. Google maar een op verslavingszorg bij je in de buurt / regio. Misschien is die stap te groot voor je en dan biedt internet een goede uitkomst. Het zoeken voor hulp voor je vader dat zal hij echt zelf moeten doen. Je kunt hem niet op de fiets binden....Hij zal eerst zijn probleem moeten erkennen en herkennen. Marco nogmaals heel veel sterkte en het gaat je goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Nieuwe aanmaken...