Kurkdroog Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Moggûh. Rondje met het hondje heeft de man al voor mij gedaan...ook wel eens lekker voor een keer. Zo even met de franse slag door een beetje huishouden en dan vanmiddag me overgeven aan het vrijheidblijheidgevoel. Voor t eerst sinds jaren daar eens geen excuus van maken om lekker veel aan de fles te lurken maar gewoon genieten van de muziek en vooral bewust worden van hoe we/ik het eigenlijk tref(fen). En nu koffie met keiharde candy crush Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen Letje, toch goed dat je vandaag weer op dagpact staat. We gaan er weer voor he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Die 2 onderste zinnetjes in het rood....zegt zoveel Ietje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Zelf kan ik heel blij van worden bij het lezen van zulk soort zinnetjes. Zet me aan het denken Maakt me positief Krijg er dan weer zin in op moeilijke momenten Doet me beseffen wat ik eigenlijk al ben Alleen door de 2 zinnetjes echt te lezen...ietje..ook in hectische tijden Je bent het waard Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Geen oefen/therapiedag onder begeleiding vandaag ivm 5 mei. Zal dus zelf iets moeten ondernemen. Op dit moment moet ik er nog niet aan denken. Gelukkig denkt mijn hondje er ook nog zo over, want die ligt in dromenland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Dr Phil, een meisje van 11 die baby kreeg......bizar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 goedemorgen......vandaag onze vrijheid vieren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Wens je veel wijsheid en sterkte toe Agnieta Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen mensen, Dagpact;SuikertjeBlondie6173Agnieta Ietjefietje MijnGerrit Succes iedereen, ook met de niet ADB gerelateerde zaken. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen Toine en MijnGerrit. Jullie ook succes en mooie dag vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 (bewerkt) Een soort van spijbelen.. suikertje 5 mei 2014 bewerkt door huttula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goedemorgen allemaal, Net terug van de tandarts, Kreeg weer veel complimenten, dat mijn gebit er zo schoon en verzorgd uit zag, Dat streelt dan weer, Doe ook altijd vreselijk mijn best Poetsen, flossen , ragen. Echt minimaal 2 keer per dag. Maar goed, pluk daar nu wel de vruchten van. Maar rekenen kunnen ze ook. 62 euro bij de mondhygieniste en 69 voor controle en fotootje, Gelukkig wel verzekerd, maar volgens mij, heb ik toch het verkeerde beroep gekozen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Straks om 12.00, bellen over de uitslag rekenen Eerder zijn ze er niet, dus bellen kan net op de valreep, want moet om 12.30 op mijn werk zijn. Om 13.00, een gesprek met leidinggevende over mijn laatste praktijkexamen, 21 mei. Spannend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Succes straks rapilos. Huttula, ben net naar winkel geweest en niet op fiets voor die 50 meter, maar lopend. Vanmiddag plan om stuk te lopen met hondje Hij kwispelt nu al, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Goed bezig suiker Succes rappi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Vandaag precies 4 weken droog, Ondanks soms wat moeilijke momenten, ben ik op dit moment toch heel erg blij, dat het me tot nog toe gelukt is. Voel me er echt goed door! Suiker, Dat is toch super-goed van je dat je naar de winkel bent geweest! Lopend nog wel,! Naar buiten nog wel ! En vanmiddag met de hond een stuk lopen,! Alleen nog wel!! Hee, realiseer je je wel hoe goed je gaat?! Antoinnette reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik wil voor mezelf echt "beter" worden en ook voor mijn kinderen, zodat ze straks, later geen angstige vader meer meemaken. Hebben ze genoeg gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Mooi doel..voor jezelf en je kids Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik wil voor mezelf echt "beter" worden en ook voor mijn kinderen, zodat ze straks, later geen angstige vader meer meemaken. Hebben ze genoeg gezien. Goed zo suiker, houdt die gedachte maar vast. Dat geeft je kracht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 En toch speel ik iedere dag met de gedachte in mijn hoofd, laat alles maar zitten, rationeel begrijp ik mezelf niet. Ik weet wat ik moet en moet doen om te bereiken wat ik graag wil, maar wat is het vaak moeilijk. Kan helaas niet alles hier op forum zetten ivm privacy, genoeg problemen in het verleden mee gehad. Wens daarom ook iedereen sterkte. Voor wie het nodig hebben, maar zijn velen hier, anders komen we niet op forum. Menigeen is al lang van de alcohol af, anderen leveren nog een strijd daartegen, zoals ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Dat is logisch, dat je iedere dag met de gedachte speelt; laat maar zitten Maar, je doet het wel suiker! En dat zijn toch echt de eerste stappen naar genezing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Hier nog in bed...wetende dat als ik uit bed ga dat de pijnen weer heftig worden. Goh wat kan dit hele proces een mens slopen Hoop echt dat dit beter word...ben een actief mens..geen stilzitter. En dat is ook wel een beetje mijn angst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Ik hoop dat de pijn wat minder word en dat het misschien toch meevalt. Erg vervelend en naar huttula, sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Gevecht met jezelf...vechten of vluchten...winnen of opgeven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 5 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 5 mei 2014 Heb altijd al veel moeite gehad om me in geschreven tekst goed te uiten en duidelijk te maken wat ik bedoel, zo ook in dit geval Agnieta. Ik bedoel er pertinent niet mee dat ik nu terugkrabbel. Vergeleken met paar maanden geleden zie ik juist weer een toekomst voor me. Maar blijf moeilijke momenten hebben, Ik wil er alles over zeggen, maar is al tweede keer dat dit me overkomt en dat mag niet. Ik ben nu erg gemotiveerd om mezelf te veranderen. Woensdag weer belangrijke afspraak. Het gaat me lukken! Hoe dan ook Ga nu ook maar eens plantjes water geven, huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden