Lotus66 Geplaatst 3 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 3 mei 2014 Goedemorgen! Hut: Hierdepiep hoera, Hieperdepiep hoera, hieperdepiep hoera!!! Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst Wil iemand straks de koffie en thee klaar zetten. Doe ik alvast de: Hele goede en fijne dag allemaal. Ik ben vandaag veelal afwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Voordat ik weg ga dan toch maar even koffie en thee gezet. Goed gaan, dan doe ik het ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Goedemorgen, we hebben een jarig.....Huttula van Harte en een fijne dag gewenst... Ik ga vast de ontbijttafel klaarmaken om straks samen met nicht gezellig lang te ontbijten...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Goede morgen Eline! Goed geslapen? Wat een gezelligheid, ontbijten met je nichtje. Maak er een fijne dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Huttula, van harte gefeliciteerd :rose: :present: Lotus en Eline, goedemorgen Maak er een fijne dag van iedereen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Goede morgen Suiker! Ook al een vroege vogel vandaag. Ik hoop dat je goed geslapen hebt en lekker in je velletje zit. Vandaag voor jou de deelname. Loop je ook een beetje voor mij? Ik zit in ieder geval voor de TV vanavond...Hoop het niet te missen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Huttula, van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. :rose: :rose: :rose: :heart: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :musicnote: :sun: :sun: :sun: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: :rose: Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Goedemorgen, Iedereen een hele mooie dag en sterkte maar weer voor wie het nodig heeft. Hanneke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Moggûh, Huttula, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat je nog lang goeie overpeinzingen mag schrijven! Koffie en dan eruit. Lang eruit. Heel lang eruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Hut van harte meid en nog heel veel gelukkige jaren. Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Goeiemorgen, Vandaag dagje naar België. Zin in... Effe een dagje een verandering van omgeving! Huttula, gefeliciteerd, nog vele jaren erbij... Nu een lekker bakkie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Huttola van harte gefeliciteerd voor dat ene jaar dat je van Sarah ben verwijderd, een klein taartje (hoef je niet te delen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Lotus, ik heb prima geslapen was zelfs weer op mn normale tijd wakker, ik ga zo nicht wakker maken en zet nog maar gauw even verse thee... Suiker gaat het weer wat? Blondie niet teveel frieten daar eten he? De zomer komt eraan..... En de rest ook allemaal een fijne dag..... Ik voel me weer in command wat betreft the booze...en zo hoort het ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Lady Jane waar haal je die mooie plaatjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 en een hele zonnige goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 animaatjes.nl van Albert gekregen die tip. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 lekker ontbijten Eline altijd leuk als je het samen kunt doen he.eetze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Eline, ik doe mn best met die frieten maar vrees dat ik er met die kids van mij niet onderuit kom... Dan komende week maar op rantsoen ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 4 mei 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Liebe leute, ik moet afsluiten voor een gezellige spannende dag trainen van zoonlief.... Goed gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 ik ga mijn to do lijst maar eens wat korter maken anders mag ik donderdag niet met vakantie. En straks lekker volleyen weer het is prachtig weer buiten, wel frisjes. fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Gefeliciteerd Huttula! Maak er een prachtige dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Een hele goede morgen...das nou eens fijn wakker worden Lief van jullie word er een beetje verlegen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Zo ik ga afsluiten, ze komen zo mijn leiding na kijken want die lekt een beetje. Tot later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Luier misschien? Sorry, kon het niet laten bol huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 4 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 4 mei 2014 Voor de liefhebbers staat er gebak. Doe eigenlijk nooit meer aan verjaardagen ...ik hou niet van verplichtingen Degene die jarig is ...heeft geen tijd is altijd druk Moet naast mensen zitten waar ik niks mee heb. Vask een paar perdonen die overheersen Doe liever een bakkie op een ander moment. Vind dat prettiger,daar voel ik me oke bij Dan geniet ik ook meer We moeten al zoveel...verplicht leuk doen is niet meer mijn ding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden