Acanthus Geplaatst 14 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Nee, zeker geen gek idee MG. Was het maar waar. Met ADB zijn gaat het goed, maar met mij gaat het steeds slechter. Ik ben erg eenzaam en verdrietig. Dat ben ik ook op reis geweest. Wel veel mooie natuur gezien en leuke/lieve mensen ontmoet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ProudMary Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Acanthus, ik vind het erg voor je dat je eenzaam en verdrietig bent en dat je dat op reis ook was. Zeker omdat je schreef we gaan op vakantie. Goed dat je toch ADB bent gebleven En een onder de riem. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Wat vervelend dat je je zo voelt.... Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Hoi Acanthus, Leuk om je hier weer te lezen. Een mooie tocht, leuke mensen, mooie dingen gezien ... eenzaam en verdrietig. Goed dat je ADB bent gebleven, want drinken lost je probleem niet op. Ik denk dat je deze dagen in je tuin tekeer kunt gaan, na zoveel weken afwezigheid? Of heeft iemand dat bijgehouden voor je? Sommige dingen zijn moeilijk of niet op te lossen. Daar gaat dat rijmpje ook over en da's moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2014 Lieve Acanthus, onze Wing schreef hier ooit: onderschat niet de kracht van het lijden als het, uiteindelijk, in al haar facetten wordt geaccepteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 15 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2014 Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 18 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2014 Een roep in het donker Zonder nog licht te zien Langzaam zie ik weer twee lichtpuntjes verschijnen Als ik in de spiegel naar m'n ogen kijk Ze waren zo dof geworden Dat ik mezelf nauwelijks herkende Bedankt voor jullie steun Het helpt kruidenthee67 en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 (bewerkt) Het gaat langzaamaan weer iets beter met me Maar oei wat zat ik diep Nu weet ik waar dat nare staartje aan het eind van mijn afbouwperiode goed voor was Het was een inprenting in m'n geheugen om Het nooit meer op een drinken te zetten in zo'n geval 6 mei 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Lieve Acanthus, onze Wing schreef hier ooit: onderschat niet de kracht van het lijden als het, uiteindelijk, in al haar facetten wordt geaccepteerd. Je woorden hebben veel voor me betekend op de zwartste/zwaarste momenten, Dank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Hoi lIeve Acanthus, Wat fijn om weer van je te horen...en vooral ook dat het weer wat beter gaat. Je bent een sterke vrouw! Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2014 Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 1 november 2014 Rapport Share Geplaatst 1 november 2014 Acanthus zal je lief zijn voor jezelf , een ander kan nooit zo lief zijn voor jouzelf als jijzelf dat kan............... Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Nu bijna drie maanden geleden, begin mei, heb ik een uitglijder gehad. Totaal onverwacht. Teveel triggers tegelijk. Ik zie nu pas dat dat op dezelfde datum is dat ik mijn draadje een jaar geleden begon. Dat is stom toevallig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 Jammer, Acanthus. Maar je hebt je weer herpakt toch? En je weet (nu) wat de aanleiding is geweest; misschien kun je daar wat mee. Was het nou moeilijk om daarna drank te laten staan? Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten, mogelijk dat dit een vraag is vanuit mijn verslaafde hoofd "als je makkelijk opnieuw kunt stoppen, dan ...". Ik hoef dus geen antwoord te hebben. Ga goed Acanthus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 25 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 juli 2015 (bewerkt) Bedankt voor je reactie. Ja , ik heb me gelijk weer herpakt. De aanleidingen waren duidelijk. Waar ik iets mee kon heb ik ook meteen wat mee gedaan. 25 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 26 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Was het nou moeilijk om daarna drank te laten staan? Dat wil ik eigenlijk helemaal niet weten, mogelijk dat dit een vraag is vanuit mijn verslaafde hoofd "als je makkelijk opnieuw kunt stoppen, dan ...". Ik hoef dus geen antwoord te hebben. Ja, dat was zwaar, omdat het net was, of ik in één klap terug in de tijd was van dat ik volop dronk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Akkordeon Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Hoi Accantus, Welkom terug en veel succes met j nieuwe start! Akkordeon Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 Ja, dat is zwaar... Goed dat je er weer bent. Het is elke keer weer kiezen voor jezelf. Met vallen en opstaan. Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 26 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2015 lieve lieve Acanthus, het lijkt me nu weer eventjes zwaar. Petje af dat je herpakt en doorgaat met wat je een jaar geleden begon. Gewoon één armlengte ver, net als een week geleden. Moedig dat je deelt, dank je wel voor je openheid. Sterkte deze week! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 28 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Monster, die uitglijder is (bijna) 3 maanden geleden, 1 avond/nacht, maar evenzo bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 28 juli 2015 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 (bewerkt) We gaan nu op vakantie. Veel liefs en sterkte lotgenoten 28 juli 2015 bewerkt door Acanthus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Fijne vakantie, Acanthus! Ik hoop dat je er beter van terugkomt dan van de vorige maal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 oeps, uh, het is niet uit gemakzucht geschreven, je gaat me aan het hart nou, fijne kerst dan maar vast sorry, wel héééééél fijn dat je direct weer opgestaan bent en weer verder gaat met wat je doel is ik vraag me af of ik het zou kunnen, vooralsnog denk ik van niet en daarom durf ik er niet aan te denken heel fijne vakantie toegewenst!! Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 Fijne vakantie! Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2015 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2015 mooie vakantie! Acanthus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden