Jen Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Het was oud, maar is na woii heropgebouwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ah ha, dat zag ik dus niet, en zo poetsen we de geschiedenis weg. Daar hadden ze Scarpa heen moeten sturen, die is goed in oud en nieuw combineren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ik ga mijn rust nemen, en nog een stukje lezen. Goede nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 pff ben een beetje hyper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 (bewerkt) me too nighty night night niet hyper dus maar lekker naar bed 30 april 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Dag Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Dag Jen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Nog geen slaap Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 nee ik ben een beetje hyper. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik ben wat gespannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 wil je er wat over kwijt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Daar loop ik zittend al een uur over na te denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Soms helpt het om te praten, soms ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ja en dat weet je niet altijd van tevoren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 nee, dus er zittend over liggen nadenken heeft weinig tot geen zin. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik zag onze kleinzoon aangemeld op facebook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 En je vindt hem te jong of ... ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 (bewerkt) We zien hem nauwelijks meer door ruzie met schoondochter. 1 mei 2014 bewerkt door Ineke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Hij is 8 jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Oei, dat is minder. En wil je de ruzie graag bijleggen? Pieker je daarrover? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Nee, dat valt niet bij te leggen. Zij is gemeen, daar ben ik niet meer mee bezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ja maar je kleinzoon is natuurlijk wel haar zoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ik heb zoveel gehuild, ik heb zoveel gedronken om het gemis van m'n kleine engeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Dat is zelfmedelijden Ineke. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 1 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2014 Ook, maar ook voor hem, dat hij ons moet missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden