huttula Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hahaha het werkt...bedankt Lotus66 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Nu kan ik morgen vast niet oefenen buiten, teveel spierpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Daar trappen wij niet in ...suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Haha Wat een leuke tekening! Leuk om te printen....Tegen stress....Maar ben bang dat ik er wel in trap suiker. Te leuk! En morgen niet oefenen is ook zo wat he....Aha....Ik weet het....Ga je al dansend over straat....Begin hier nu ook te donderen....Maakt me wel vrolijk die tekening Gerrit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hebbes...Tekening opgeslagen. Ga ik hem thuis uitprinten...Enig, en goed ter herinnering aan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Het is hier echt een sombere dag, regen regen en nog eens regen bah.   Maar er is goed nieuws over een paar dagen wordt het wel wat kouder maar gaat de  weer schijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Heb net gegeten, ga zo met hond uit en dan straks in bed nog proberen tv te kijken. Ben doodmoe en weet niet waarvan, ja van dansen op balkon ja  Denk niet dat ik hier nog kom vananvond, fijne avond vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Fijne avond Sugar. Misschien komt nu de moeheid er wel uit die je heel lang door spanningen vast gehouden hebt. als je die spanningen wat los laat kan je je heel erg moe voelen. Duik er maar lekker in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Truste alvast voor suiker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hier heeft het alleen een beetje gespetterd, En onweer al helemaal niet, vanmiddag scheen de zon zelfs even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hier net een klein buitje gehad....goed voor de plantjes....morgen weer overwegend droog in het Noorden, jammer dat ik het dansen heb gemist... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Zullen wij dan samen een dansje maken Eline? Kom op     Een twee drie, een twee drie, even hinken een... een.... een, en daar gaat ie weer Hoppaaaaa       rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ja we dansen zoals die franse dames die de benen om en om hoog gooien, yes hup links rechts, jee wat kun jij je benen hoog krijgen!!! Dames wie doet er nog meer mee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 He , mn berichtje weg, zei net dat Bol haar benen zo hoog kan opgooien, net folies bergeres.....links hoog rechts hoog..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 kan geen plaatje plaatsen maarre jullie zien het in gedachten wel voor je ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ja ik gooi m'n benen zo hoog dat op moet letten dat ik geen blauwe toeter krijg. Zo nu ff journaal kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 ja ik ga even uitpuffen, man wat een slechte conditie.... huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Geweldig dames! Wat een elastieken hebben jullie! Hangen jullie dagelijks in een spagaat aan het aanrecht ofzo??? Ik ga voor jullie dans nog maar even zitten (genieten). Wachten op de volgende show. Ik kan natuurlijk ook mijn tutuutje aan doen en effies mee doen nog...Trusten Suiker! Gewoon aan toegeven....Stress, spanning, angst vraagt sloten energie. Wellicht dat je daar zo moe van bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Geweldig dames! Wat een elastieken hebben jullie! Hangen jullie dagelijks in een spagaat aan het aanrecht ofzo??? Â Nee joh Lotus ik drink allang niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Haha Bolletje! Blijkbaar doe ik dan iets verkeerd. Jij drinkt dan allang niet meer (ik korter) maar hang er des te langer...Niks geen elastieke benen...En dan hoor ik in ene Nico Haak...Oh foxie foxstrot met je elastieke benen :musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 wat een vrolijkheid hier :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Mag ook wel meedoen...nieuwsgierig koppie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ja hoor Hut. je mag zeker mee doen, begin alvast maar. Â Jen hoe is het vandaag met jou gegaan meisie? Wat minder somber? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hi bolletje, gisteren was een goede dag, vandaag weer wat minder. Ik schijn erg labiel te zijn, pff. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hoi Gerrit, ik heb iets moeilijks op het werk. Gisteren was ik er vol goede moed aan begonnen, maar vandaag wist ik het allemaal niet goed, en vrijdag is mijn deadline. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden