Rosie Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ik ga nu even bijlezen. Maar eerst opschrijven dat ik vandaag na 3 dagen droog wéér de fout in ben ingegaan. Ik word zo moedeloos van mezelf.... Het gevoel van falen en ik kan het niet is zo groot! Overmorgen afspraak met psycholoog. Ik hoop zo dat ik hulp krijg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Maxi, als je vertrekt van het idee dat je het niet kan, dan loopt het fout af. Je moet anders denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ik begrijp dat ik anders moet denken Jen. Maar het lijkt alsof de uit- schakelaar bij mij kapot is. Ik wil helemaal niet drinken. Ik weet dat ik me veel beter voel droog. Maar toch doe ik het. Iedere omstandigheid grijp ik aan om te drinken. Morgen moet ik een beest in laten slapen. Ik trek het niet. Dus..... Echt kl.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Hoe kan ik anders denken Jen? Hoe moet ik denken? Tips? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Pff, dat is pff. Een huisdier? Je moet er volgens mij vanuit gaan dat je het wel kan. Bij mij helpt het soms om te visualiseren. Dan stel ik me voor wie ik wil zijn. En dat is beslist geen dronken vrouw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ja een huisdier. Erg dierbaar. Je hebt helemaal gelijk. In mijn gedachten wil ook helemaal geen dronken vrouw zijn. Maar juist een sterk persoon die haar gezin kan begeleiden..... Morgen weer nieuwe ronde, nieuwe kansen..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Eigenlijk zeg ik je gezoon wat ikzelf zou moeten doen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 vreemd. Ik ben redelijk gewoon aan mijn qwerty maar ik tik altijd gezoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Gelukkig Jen is er nog op dit late uur. Visualiseren wie ik graag wil zijn. Dat doe ik te weinig; ga ik eens over nadenken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 29 april 2014 Rapport Share Geplaatst 29 april 2014 Ik was trouwens op de laptop aan het rondneuzen in datingprofielen en ik zag iemand die ik wel erg leuk vind en beter wil leren kennen. Berichtje gestuurd en ik kijk op de klok en zie 1:00 heb echt uren eraan besteed en ben nu wel heel benieuwd of ze antwoord. Ik denk het wel.....Ze heeft wel een relatie op dit moment maar vrienden zoek ik ook. Ze komt uit de Oekraïne en woont waar ik werk en dat is ook vlakbij waar ik woon. Ben in dat land 2x geweest. (nee ik zoek niet specifiek een date met een Oost Europese maar iemand die naar NL komt en taalwetenschappen studeert hier....ben gewoon nieuwsgierig en ja de foto's zijn ook heel leuk Ik ga zo maar laptop uitdoen denk ik en TV kijken tot ik slaap heb.....ik zit met mijn hoofd bij dat profiel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 30 april 2014 Rapport Share Geplaatst 30 april 2014 Ik zeg weer mogge...hopelijk een dag zonder zorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden