Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Haha Wat een leuke tekening! Leuk om te printen....Tegen stress....Maar ben bang dat ik er wel in trap suiker. Te leuk! En morgen niet oefenen is ook zo wat he....Aha....Ik weet het....Ga je al dansend over straat....Begin hier nu ook te donderen....Maakt me wel vrolijk die tekening Gerrit!

Geplaatst

Het is hier echt een sombere dag, regen regen en nog eens regen bah. :blush:   Maar er is goed nieuws over een paar dagen wordt het wel wat kouder maar gaat de  :sun:  weer schijnen. :)

Geplaatst

Heb net gegeten, ga zo met hond uit en dan straks in bed nog proberen tv te kijken.

Ben doodmoe en weet niet waarvan, ja van dansen op balkon ja :D

Denk niet dat ik hier nog kom vananvond, fijne avond vast

Geplaatst

Fijne avond Sugar. Misschien komt nu de moeheid er wel uit die je heel lang door spanningen vast gehouden hebt. als je die spanningen wat los laat kan je je heel erg moe voelen. Duik er maar lekker in.

Geplaatst

Hier net een klein buitje gehad....goed voor de plantjes....morgen weer overwegend droog in het Noorden, jammer dat ik het dansen heb gemist...

Geplaatst

Zullen wij dan samen een dansje maken Eline? Kom op  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  Een twee drie, een twee drie, even hinken een... een.... een, en daar gaat ie weer Hoppaaaaa :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:  :musicnote:

Geplaatst

Ja we dansen zoals die franse dames die de benen om en om hoog gooien, yes hup links rechts, jee wat kun jij je benen hoog krijgen!!! Dames wie doet er nog meer mee...

Geplaatst

Geweldig dames! Wat een elastieken hebben jullie! Hangen jullie dagelijks in een spagaat aan het aanrecht ofzo??? Ik ga voor jullie dans nog maar even zitten (genieten). Wachten op de volgende show. Ik kan natuurlijk ook mijn tutuutje aan doen en effies mee doen nog...Trusten Suiker! Gewoon aan toegeven....Stress, spanning, angst vraagt sloten energie. Wellicht dat je daar zo moe van bent. 

Geplaatst

Haha Bolletje! Blijkbaar doe ik dan iets verkeerd. Jij drinkt dan allang niet meer (ik korter) maar hang er des te langer...Niks geen elastieke benen...En dan hoor ik in ene Nico Haak...Oh foxie foxstrot met je elastieke benen :musicnote: :musicnote: :musicnote:

Geplaatst

Hoi Gerrit,

ik heb iets moeilijks op het werk. Gisteren was ik er vol goede moed aan begonnen, maar vandaag wist ik het allemaal niet goed, en vrijdag is mijn deadline.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...