nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Heeee Jen!! Ja, ging erg goed, ik in een drukke omgeving, ben 2 jaar terug nog bijna gillend weggelopen. Vond het nu heel leuk en eigenlijk fantastisch, die hele sfeer op het marktplein van mijn stad. Ik heb eens heel goed om mij heen gekeken dit jaar, nu ik niet zo gefocussed was op mijn eigen ppaniekjes en alcoholzucht en het viel mij nu op dat er toch ook heel veel mensen zijn die fris of water drinken! Voorheen was is vooral gefocussed op IEDEREEN die alcohol drinkt. Maar dat is dus helemaal niet zo! Later in restaurant ook weer flink om me heen gekeken, maar nee, velen zitten echt aan de fris! Het is dus ook maar net waar je mind op ingesteld is. In het restaurant nam ik een alcoholvrij wijntje, jaaaaa dat hadden ze daar! Maar neuh....dat is het toch ook niet. Weer een hele ervaring voor mij, deze Koningsdag, weer wat geleerd. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Sorry voor de tikfouten, maar ik zit op mobiel zonder leesbril, hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 slaap lekker :moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 slaap lekker :moon: Dat maak ik zelf wel uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 klinkt fijn Nancy. En je hebt gelijk, lang niet iedereen drinkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Slaap lekker allen ( behalve Mai want die maakt het zelf wel uit ;-) ) , ik ga ook te bedde! Morgen nieuwe dag , nieuwe kansen!!! Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Wat een issue dat drinken Daar betrap ik mezelf soms op Dat überhaupt een heel forum daar op draait... Maf toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 ja, maf, maar onderhuids draait het over veel meer denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Niet meer Of kennelijk dus toch Het is maar net wat je wilt horen Waar je naar luistert fluisterde zij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 tja ik ga mijn mening wijselijk voor mij houden nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ohw...ff heintje... maar wat een mooie posting van Mai, van 00.14 uur. Hier loop ik zo vaak aan te denken... MAI, zo waar, althans voor mij. Dank voor deze posting. Nu echt wegggggggggg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Dit ga ik opschrijven. Het is net een gedicht Posting van Jen en reactie van Mai daarop. Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ah ik mag erbij! Joepie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Wat schreef ik dan? En Jen? Je kan ook quoten hoor Mijn laarzen blijken niet te passen Nu ik de hond wil uit-laten... Doordouwen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 ik wist niet eens dat je een hond had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Jaaaaa zo kan ik dus nooit gaan slapen jaaa.. zit op mob en om te quoten moet ik naar pc... nah ff kijken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ik heb geen hond (meer) Zned mag ik er één lenen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Ben weer terug van mijn lievelingsplekje....thermen Ga er alleen heen...maar voel me niet alleen Het is er best stil Eigelijk word er niet veel gesproken..een vluchtig hallo..soms een kort gesprek En toch word ik gemist als ik een week niet ben geweest En men vraagt aan mij hoe het met me is...ze hadden me gemist Voel me toch wel een beetje belangrijk...ja krijg een goed gevoel van binnen. Ik voel me rijk...ik heb een tevreden gevoel Tijd om de luikjes dicht te doen...truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 (bewerkt) Quote: Wat een issue dat drinken Daar betrap ik mezelf soms op Dat überhaupt een heel forum daar op draait... Maf toch? ja, maf, maar onderhuids draait het over veel meer denk ik Niet meer. Of kennelijk dus toch Het is maar net wat je wilt horen Waar je naar luistert fluisterde zij tja ik ga mijn mening wijselijk voor mij houden nu 26 april 2014 bewerkt door nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Mooi mooi mooi, iets om over na te denken. Dit bedoelde ik dus, Nu kan ik eindelijk slapen Huttula, nog ff Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Was het ....geloof niet alles wat je denkt Las het gister , vond het een mooie van Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Is van Loesje Die plakte ik ooit Illegaal Tnx Nancy Het is wat je belangrijk maakt We all know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Voor nance een glimlach van mij...dit coontje lukt meestal wel En idd mobiel..leesbril en kleine toetjes...wat een uitvinding Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 Stond deze week op de scheurkalender bij mij thuis van loesje....nu ook van Mai Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 26 april 2014 Rapport Share Geplaatst 26 april 2014 nou dat wil ik dus ook slimme dingen zeggen af en toe hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden