nancy Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ikke ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 En off...slaap lekker allen! Zzzzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik hier echt slapen..melatonine begint te werken Truste... Ps succes maxi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Slaap lekker Nance, Hut Ik wacht het nog even af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 De opa van mijn man was alcoholist, mss speelt dat mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik en ik zijn het altijd eens Da's prettig We verzanden ook wel eens In een cirquleuse toestand Dan is het fijn te ventileren Of gewoon in de tuin te werken Met je handen in de aarde De afwisseling Dit of dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Mijn opa was alcoholist Het bleek verspilde tijd Ik vind alcohol er inmiddels gewoon bij horen In normale proporties Dat gaat okee Soms niet Wat is belangrijk Dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 het is belangrijk om je er niet in te verliezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ja. En als het nodig is Is het nodig Zolang men blijft zien En op tijd de kop erbij houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 ach, ik doe zomaar wat. Maar ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Das het beste Het gaat vanzelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 sterven? ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Daar hoef je nix voor te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Je kan gaan liggen wachten Aangezien ik nogal lui van aard ben.... But no Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 ik doe het niet zo goed momenteel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 (bewerkt) Dat kan Wat is goed Jij weet dat Komt vanzelf weer Juist daardoor Kennelijk nodig Ter vergelijking: Ik maak weer dingen mee Doe weinig (?) Maar bankhangen lukt ook niet meer Tussending Wie weet blijvend Maar wel weer eigen Op mijn manier Jen 25 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Praten Ook zo'n issue Ik zeg weinig tot niets Wat heeft het voor nut? Ik kom wel terug als ik iets te melden heb Of niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 tja, praten. Veel opties hebben we niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik zou liever wat snuffelen, maar dat is zo raar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ben liever stil De observant Wat valt er nog te zeggen? Als alles al honderdduizend keer is gezegd Blablablabla.. Muziek! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Snuffelen is fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosie Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Mai, alcohol in normale proporties... Dat heb ik lange tijd nagestreefd, lukt dus niet. Iedere dag weer. Niet meer dan ..... Nee,lukt me niet. Na 1 glas is het hek van de dam. En mijn man begrijpt me niet hier in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Dat geldt ook voor mij Maxi, "normale proporties". Vandaar vandaag maar niet. Dag voor dag. Ik kijk niet te lang vooruit en zo gaat het goed. Beetje struisvogel, maar daar zit ik niet mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Het KAN een lange weg zijn Maxi Maar als je het ziet, en kan schakelen Blijft tricky Maar binnen een seconde Geloof niet alles wat je denkt. Iemand zonder verslavingsgevoeligheid zal dat wellicht minder snel begrijpen Het is een kwestie van leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik spreek mezelf tegen Er is geen verslavingsgevoeligheid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden