Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Sterkte Suikertje met deze dagen. Kom gewoon maar afreageren / schrijven hier dan. Ik zie ook Akelei onderin beeld. Hoe is het met je ribben en de pijn? Ik hoop dat het al wat minder wordt. En ook dan moet je het nog een tijd rustig aandoen, want het blijft lang kwetsbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Dank je MijnGerrit, baal wederom weer dat ik mijn kinderen niet zie enzovoort, maar wil eigenlijk er ook niet teveel over kwijt hier. Maar ja, ik begin er zelf over he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Nog steeds aan het uitstellen om te beginnen,dus nog maar eens hier koekeloeren. Morgen koningsdag! Voorgaande jaren vroeg in de ochtend naar kleedjesmarkt gegaan... En de middag en avond gewoon thuis gezellig gemaakt. Topdagen gehad! Zo kan het dus ook... nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Zojuist de draad voor de Meeting 2014 bijgewerkt; dat zou ik eigenlijk al wat dagen eerder hebben gedaan. Ik meld dat even hier, omdat ik nu mijn postbak ga opruimen om problemen te voorkomen. Als ik een PB van iemand verwijder, dan heeft dat dus met de Meeting te maken en niet met de persoon. Fijne dag verder, succes iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Hier ook de draai niet kunnen vinden....al tijden niet. Komde afspraken na die geplant zijn Zeeen van tijd over..veel ideen...komt nog weinig van terecht.... Ik noem het voor mezelf atijd aanmodderen...kan daar zo slecht tegen Geeft zo rotgevoel...weet dat ik met mezelf aan de slag moet om dit te doorbreken Maar alles is dan teveel....bah en word niet goed van mezelf Maar weer een wandeling er tegen aangooien...kijken of we weer een level hoger komen En ik kan mezelf nog niet kwalijk nemen ook....puinruimen vreet energie Op naar het zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Wijfie moet jij morgen ook muziek gaan maken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Huttula, wandeling zal je misschien goed doen, sterkte Wijfie, veel plezier morgen en volhouden dan he, je weet je valkuilen Ik heb mijn wandeling erop zitten en ben zelfs al naar de winkel geweest en kijk aan, ook nog lekker weer geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Boodschap binnen... Hoef ik komende dagen niet meer... Morgen aan de sushi... Gezellig met de Kids! Toch beter dan haring met een biertje en de volgende dag niet meer weten wat je hebt uitgevreten! Zoveel leuker en waardevoller... Juist dit soort evenementen doet me beseffen hoe dankbaar ik mag zijn met een leven zonder drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik ga nu nog even van het mooie weer genieten op balkon, tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 En nu echt verder aan de klus... Herkenbaar dat uitstelgedrag, dus kop en schouders er hier maar weer onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Hoe is het nu met je huttula? Goedemiddag Toine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Huttula is naar de apotheek gefiest..smoothie gemaakt,..ge irriteerd omdat ze de draai nog niet heefr gevonden...beetje ruzie achtige stemming tegen man....stukje gelopen en een tijdje aan de kant van de rivier gezeten..mooi rustig plekje. Tiss nou wel aardig oke Zo koken .afwassen en werken..tegen de tijd dat ik terug kan ik naar bed Toch jammer van zo mooie zonnige dag Dat moet toch anders kunnen...gewoon boekje pakken en lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Moet bijna om je lachen wijfie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Suiker...goed bezig Boodschappen.balkon Je gaat als een speer...mooi man:-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ben blij dat ik je niet ben tegengekomen huttula. Zou bang van je worden. Heb jaren in woonboot vlakbij IJssel gewoond, Ging daar heel vaak en lang wandelen. Wijfie, denk om jezelf he, als hij er niet tegen kan is dat niet erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Lucht idd op he wijfie...soms moet dat even Eigenlijk ook niet zo raar...denk zelf ook dat ik deze buien ook altijd heb gehad...maar het had geen tid om het te ervaren....er was ook altij een peuk of drank om me zoet te houden Ben niet gewend om alles te zien en er mee om tegaan Iritaties waren er immers niet Kregen de kans ook niet..die had ik voor de tijd al onerdrukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 En suiker...naar vreemden toe gedraag ik mij perfect Kan best wezen dat je me tegen bent gekomen...de rivier waar ik loop is ook de ijssel 1 geluk ijssel is behoorlijk lang....dus niks te vrezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ik woon nu niet meer aan IJssel huttula, woonde vlakbij IJsselbrug in Deventer, maar is al weer tijd geleden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 De plek daar is behoorlijk veranderd..maar nog steeds mooi...suiker Mooi wijfie...eerst uitrazen voor het boodschappen doen werkt het best om goede aankopen te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Oh,oh, wat een problemen he wijfie , Weet niet hoe het bij jullie is, maar hier onweer en felle regen. Goed voor de plantjes, Boodschappen, zijn gelukkig binnen. Een hele goede avond trouwens, Hier dag 19 trouwens, Lijkt vreemd genoeg, bijna moeiteloos te gaan. huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Goedenavond, gefeliciteerd rapilos met dag 19. Hier nog geen regen, zit nog op balkon. Boodschappen gelukkig ook in huis. Blijft een trigger moment. Maar geen " foute" boodschappen gedaan. Morgen misschien moeilijke dag. Was voor mij altijd een dag dat ik legitiem dronken kon worden; iedereen drinkt tenslotte op zo'n dag. Dacht ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ha Arja, Goed van je, geen foute boodschappen gehaald! Misschien is het handig om te proberen, morgen situaties te vermijden, waar veel gedronken wordt Dat kan in het begin erg lastig zijn. Zelf ben ik niet zo van het feesten ,beesten. Hier in de avond altijd groot feest in het dorp, en idd. iedereen aan de zuip, Nou, daar ga ik dus echt niet heen he. Trouwens, moet morgenavond werken ook, dus helemaal makkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Goeie avond mensen. Dag 19 alweer Rap. gaat snel hé? Zeker als het geen moeite kost Ik ga morgen naar de evenementen hier. Er is ook een rommelmarkt en waar er een rommelmarkt is is de Bol ook. binnenkort heb ik ook een feest. Buren zijn 50 jaar getrouwd. Heb er totaal geen zin in. Niet dat ik bang ben om te gaan drinken hoor maar ik geef er niets om. Van de andere kant zou het wel leuk zijn als iedereen ziet dat ik gewoon helemaal niet meer drink. Dus ik moet nog ff kijken wat ik doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Ha Bollie, Niet te veel rommel kopen morgen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 april 2014 Rapport Share Geplaatst 25 april 2014 Dat zeg ik tegen mezelf ook altijd Rapske maar eenmaal terug van de rommelmarkt heb ik me een breuk getild aan alle troep die ik mee heb genomen. Neem dan ook bijna altijd m'n fiets en een hele hoop grote tassen mee. Ja m'n schuur is weer een heel eind leeg dus we beginnen maar weer te verzamelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden