Jen Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goeiemorgen. Jezus heeft ons verlaten, en we zijn wachtend op de Heilige Geest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 oeps, daarnet waren we met vier en nu... is de rest op zoek gegaan? RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen Jen. Je bent een beetje vroeg met dat verlaten.... dat gebeurt pas op Hemvelvaart..... Eerst maar een bakje koffie of thee zetten lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 oeps ja, zal zijn dat ik me verlaten voel of zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Das een naar gevoel Jen. Ik hoop dat je je toch snel weer wat prettiger in je vel gaat voelen steken (pfff, wat een zinsconstructie..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 er kan minstens één werkwoord weg in die zin. nee, ik heb geen reden om me verlaten te voelen. Wel inspiratieloos. Met jou alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Heerlijk begin van de dagdraad Jen....krijg gelijk al een glimlach bij het lezen. Mogge Jen en Yvonne Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Morgu Huttula. Met mij alles goed Jen. Paasweekend dat heel rustig zou zijn is toch nog redelijk druk geworden Geeft niet, was geen nare drukte. En gelukkig ben ik weer zo goed als helemaal opgeknapt... dus kon de drukte aan. Nu lekker een bak thee en een beschuitje, hond uitlaten en richting werk....op naar het volgende weekend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Op naar het volgende weekend? Jij hebt een leuke baan lijkt mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Oh, ik heb echt een heel leuke baan hoor Jen. En ontzettend leuke collegae. Maar ik had toch ook nog wel bepaalde plannen voor het afgelopen weekend waar ik niet aan toe ben gekomen... en die stel ik dus maar uit tot het volgende ... Maar inderdaad, ik zette het er neer alsof ik een nare baan heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Morgu Agnieta. Hoe ist met je nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen iedereen Nu eerst aan de koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen Suiker.. Luitjes, ik moet er vandoor, hoogste tijd. Koffie en thee in de warmhoudkannen. Roosje voor Aicha omdat ze zich netjes aan de geboden van de arts houdt Luitjes, maak er een mooie dag van hoor, tis tenslotte Earth Day vandaag. (eigenlijk is het elke dag Earth Day ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Mogge suikertje, nog een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goeiemorgen, Zo naar werk, gesprek over reïntegratieplan... Opletten dat ik mijn grenzen nu wel duidelijk blijf aangeven en niet binnen korte tijd mezelf voorbij ga lopen... Zie erg op tegen gesprek, maar goed... Zullen die beren op de weg wel zijn! Afijn, duik de douche in en ga ervoor. Dagpact: Agnieta Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Sterkte en succes Blondie, Morge huttula, ja goed geslapen, wel druk gehad vannacht in mijn dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Ik ga er ook maar eens vandoor. Heb nog wat werk voor te bereiden voordat baas terug is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 22 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Schop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Succes Blondie...je eigen grenzen zijn heel belangrijk om aan te geven. Moeilijkste is dat je ze eerst zelf moet leren kennen. Gezondheid kun je niet afdwingen...dat is een gegeven Dat heb ik lastst in een gesprek gezegd..toen werd het stil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Sterkte agnieta...hoop dat je snel de rust weer terug hebt in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 huttula, gefeliciteerd met je mijlpaal van 3 jaar! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen allen! Jaaaaaaaaa, Huttula 3 jaar!!!!! Gefeliciteerd! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 (bewerkt) Grenzen aangeven is een terugkerend probleem bij mij. Verstandelijk weet ik ze wel, alleen wil mijn gevoel ze nogal weleens in de wind te slaan en mijn lichaam fluit mij dan terug... Maar dat is een goede oneliner om te onthouden huttula! Thnx... En gefeliciteerd met je 3 jaar! Ik volg op gepaste afstand... Afijn, ik ben er klaar voor... Sugar, jij ook succes vandaag. Je gaat goed! Ik zie je groeien... Verder een ieder een goede dag gewenst en tot laters... 22 april 2014 bewerkt door blondie6173 huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arja Geplaatst 22 april 2014 Rapport Share Geplaatst 22 april 2014 Goedemorgen Gefeliciteerd huttula. 3 jaar!!!!!! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden