huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Weet ook ff niks te zeggen...ben er stil van. Eigenlijk weet ik veel te zeggen maar daar schiet je nu niks mee op. Waar jij nu bent..was ik heel bang voor...bang dat me dat een keer zou overkomen...vandaar de stilte Dikke knuf arja...het is nooit te laat Arja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Oh oh Arja dit had velen van ons kunnen overkomen..... Wat erg dat het met jou gebeurt. Het is of de grond onder je voeten weg zakt Ik wens je ongelooflijk veel sterkte en hoop dat je iemand in je buurt hebt bij wie je even je hoofd op de schouder mag leggen. En anders maar virtueel hier.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Toch alles nu uit de kast halen wAt je nu kunt gebruiken. Vakbond had je al gedaan...hadden zij nog advies? Huisarts...dat er nu werkelijk wat moet gaan gebeuren Komt er een rechtzaak van is het wel fijn om te laten zien dst je hulp hebt voor jezelf...dat je niet verder wil zinken. Tis nooit te laat om te stoppen Zat hier ff hardop te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cas Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Hallo Ar ja, Ook welkom hier. Ik zit er pas sinds gisteren op. Ben vroeger welleens gestopt met drinken . Het langste is zes maanden. Nu drink ik al weer een langere tijd. Maar bijna twee dagen niet. Jij al vier maanden echt stoer. Geeft mij wel altijd weer veel moed Als ik zie dat het echt wel mogelijk is om te stoppen met drinken. Ik ken mensen de vroeger zwaar aan de drank zaten en er nu echt al een paar jaar vanaf zijn. Dus het kan echt. Nou veel sterkte !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2014 Arja, je leven is het belangrijkste van alles je zit nu diep in de put en moet daar weer uit. zonder drinken natuurlijk, want je moet alle zeilen bijzetten nu. misschien kun je recht halen misschien niet. in beide gevallen kun je wel jezelf recht doen huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Al even niks gehoord van je Arja? Waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Hey Arja, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 He meis. Koppetje in het zand? Niet doen hoor! Ik hoop je te lezen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 16 mei 2014 Joehoe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 20 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 20 mei 2014 Arja? Kom je weer terug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 hai Arja of mag ik nu Sarah zeggen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 26 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 26 mei 2014 Hoe Saar! Gefeliciteerd!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 27 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 27 mei 2014 Arja? Maak me zorgen om je! Wil best je maatje zijn, maar zo lukt mij dat niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden