RUNNER Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Agnieta.... wat erg hè!! Ik heb het ook gehad bij inbrengen van een spiraaltje...vreselijk! Ik hoop dat je snel opknapt en dat je lichaam het niet afstoot. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goedemiddag allemaal, Sterke Agnieta, Bah, wist niet dat zo'n ingreep zo pijnlijk was. Hadden ze dat niet kunnen verdoven dan? Hier alles, best heel goed eigenlijk. Gisterenavond, besloten spontaan naar latex te wandelen, en te overnachten, want moest vandaag voor de jaarlijkse borstcontrole naar Amsterdam. Dan rijdt latex me altijd. Niets gedronken gisterenavond (altijd een beetje moeilijk, daar hij wel (flink) aan de wijn zit. Controle was weer goed. Hoef, niet meer terug te komen. (Toch 5 jaar onder controle geweest) Dus maar een klein feestje bouwen , Heerlijk weer vandaag. Van het weekeinde vakantie in juni bespreken. Mmmm. leven is zo slecht nog niet. Dag 10 vandaag trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ik schrik niet zo snel Agnieta. Inmiddels wel, jouw verzoek lezend, iets geplaatst op het rookforum. Wellicht iets voor jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Agnieta, Als je niet kan ontspannen, doet het dubbel veel pijn. Maar dat wist je natuurlijk al Maar voorlopig, mag je heel trots zijn op jezelf, want je bent toch maar mooi door die angst heen gegaan. En zonder drank he! En verder, ben ik opgelucht ja Ondanks, dat ik niet anders verwacht had. Het feit, dat ik nu helemaal niet meer terug hoef te komen, voelt toch ook wel een beetje als afsluiting van iets. Maar goed, nu even de boodschapjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Terug van weggeweest... Uurtje werk was te doen, telefoontje van hoofdwerkgever wat minder... Komende dinsdag gesprek... Kreeg reprimande dat ik afspraken had gemaakt met detacheringswerkgever... Afspraken waar ik erg blij mee was en die mij ruimte gaf om op eigen tempo weer te starten... " wij bepalen hoeveel je weer gaat werken, wanneer en met welke voorwaarden!" Blehhh... Ga nu maar mn verdriet en boosheid afreageren door te gaan klussen in huis... Kalmte hervinden... Kan er voor nu niks aan veranderen,behalve dan de manier waarop ik met de teleurstelling omga... Kalmte, moed en wijsheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Zo eerste oefensessie achter de rug. Nu erge hoofdpijn. Heb nog niets teruggelezen, ga eerst tijdje in zonnetje op balkon zitten mijn hoofd weer leegmaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Probeer ondanks dat je het even niet meer weet, geen acl. te gaan drinken Aggie, je hebt het vanochtend ook zonder gedaan. Schrijf wat je niet weet, wat je nu voelt of dergelijke, maar drink niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Beste mensen, Zoals jullie zien, heb ik een nieuw avatar. Dit omdat eline dezelfde had als ik, en soms erg verwarrend kan overkomen. Met weer grote dank aan Dylan!, Agnieta, Houd je taai he, deze dag komt ook gewoon weer om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Zon is weg op balkon helaas. Rapilos, blij dat je goed bericht hebt gekregen. Agnieta, wat een vervelende ervaring vandaag. Ik wens je alle sterkte nu toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Vanmorgen met begeleider de deur uit geweest, maar in een voor mij nog wel een relatief veilige omgeving. Morgen om 9.45 volgende sessie. pfff. Zou er wel 1 lusten nu, vooral door spanningen en mooie weer, maar geef niet toe. Ik ga maar wielrennen kijken. Wens iedereen die het nodig heeft alle sterkte. Kate en huttula reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goed zo suiker, Deze sessie, heb je mooi maar weer volbracht. Probeer je maar voor te stellen, hoe heerlijk het zou zijn, als je weer gewoon zelfstandig naar buiten kan, en kan gaan en staan waar je wil. Fijn, dat ze nu steeds met je komen oefenen, en grijp die kans met beide handen aan zou ik zeggen. En dat je er trek van krijgt, kan ik helemaal begrijpen, want het geeft nou eenmaal spanning. Maar spanning zal er altijd , af en toe blijven in het leven, dus niet toegeven hoor. Je zal zien; Dan ga je top! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Je hebt helemaal gelijk rapilos en dank je. Ik had daarna mijn maatschappelijk werkster hier en die vond dat ik er goed uit zag en vrolijker was dan anders. Normaal relativeer ik dat altijd weer, maar deze nam ik met trots in ontvangst. RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Hoi Agnieta, gaat het weer een klein beetje? Jij ook volhouden he, ik zit aan de multivitaminedrinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Je mag wel 2 chocolaatjes vandaag Agnieta Ik ga eiermie maken met kip en zoetzure saus, lekker snel klaar, en ik heb het tijd niet gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Lijkt wel soort regenboog Agnieta. Ik wil er ook plaatje op, foto wel op computer van iets, maar krijg hem niet als avatar, maar MijnGerrit zou me daar nog bij helpen vanavond. Hij is nu aan het bruinen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Geeft bij mij aan dat bestand te groot is, snap ik niet is maar 1 foto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Nu gaat MijnGerrit vast weer koken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Of onder de plak, hij staat vast in de keuken met zijn schortje aan, Sorry MG, ik hou op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ha,ha, Iedereen , ineens een nieuw plaatje. Gelukkig, stond ik erbij en keek ernaar, Anders zou ik niet meer weten, wie ,wie is , Maar leuk hoor, Jullie, passen goed bij je nieuwe avatar. Ik ook trouwens, Vindt de mijne lekker licht en vrolijk RUNNER reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Ik ga me afmelden voor vandaag. Ben al vanaf half 3 op. Eten is op en ga zo nog even met hondje uit. Iedereen fijne avond gewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Die kieteldood lijkt me wel wat Gerrit Ik ben net naar mijn psychiater geweest, hij vindt het niet zo abnormaal dat ik een terugslag heb en moeite heb met mijn voltijdse job. Misschien over mijn grenzen gegaan? Mijn medicatie wordt een beetje opgehoogd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Zou een infectie al zo snel op kunnen treden Agnieta? Ik dacht dat dat dan wel een paar dagen zou duren. Jeetje, wat een ellende zeg. Sowhat; Ook leuk! Ik heb wat teweeg gebracht zie ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Hier gebroken na een dag met alle spanning... Duik maar vroeg mn mandje in... Morgen weer een dag... Rustig aan allemaal zodat lijntje niet breekt! Knuffels huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Goed zo Blondie, Lekker slapen, heb je verdient, Gerrit, is misschien wel een sailerman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 16 april 2014 Rapport Share Geplaatst 16 april 2014 Hoi Agnieta, Ik heb ook tweemaal de Mirena laten inbrengen. Inbrengen was geen pretje, maar de klachten die jij nu hebt heb ik gelukkig nooit gehad. Wens je heel veel sterkte en hou het goed in de gaten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden