Aicha Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goede morgen fummers, ontbijt is klaar. evenals de koffie en thee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Of het zulk mooi weer gaat worden vandaag weet ik niet maar de vogeltjes fluiten al weer volop huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Dag Aicha, mooie foto! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Mogge ..ik hoor ze hier ook volop...geen idee waarover ze het hebben met elkaar. Wel lekker wakker worden zo smorgens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goedemorgen, je hebt weer een heerlijk ontbijt neergezet....en ja de vogels hier kunnen er ook wat van, hier de reden dat ik al op ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Er zijn meer vroege vogels, ook goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Met mijn schouder gaat het nog steeds NIET GOED . Ik weet dan ik hem overbelast door met de hond te wandelen maar ik word onderhand ook een beetje gestoord van het binnen zitten en niks mogen doen. Helaas zijn er mensen die het op dit moment veel moeilijker hebben en ik wens ze dan ook weer heel veel sterkte deze dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Morgen Jen, Eline en Huttela, Ik vind het ook heerlijk wakker worden met al dat gekwetter om me heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Wie geeft me een schop? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Jen komt íe, gelukkig heb ik slechts pantoffels aan...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Hoi Blondie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Zit hier van alles te verzinnen om thuis te kunnen blijven, pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Onrustig geslapen dus lekker vroeg wakker... Effe ontbijten, douchen en daarna naar psych... Spannende dag,maar ook noodzakelijk om verder te kunnen... Dagpact: Blondie6173 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goeiemorgen Eline... Schopje van mij voor jou Jen... ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goedemorgen mensen. Ik ben nieuw hier, maar voel me prima thuis. Gaat helemaal de goede kant op! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Oke Jen.. komt de schop...die andere hou ik voor mezelf In de benen...kijken wat het pad ons vandaag weer brengt Bedankt voor de koffie aicha Dikke knuffel voor wie het nodig heeft ..fijne dag nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Welkom Nooitgenoeg, pak lekker een kop koffie of thee van Aicha.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Morgu dames. Ziet er lekker uit Aicha, kopje thee gaat er wel in. Blondie sterkte voor jou vandaag... Voor Jen een trap onder haar derrière ... en Aicha.... ik begrijp dat je er onderhand flauw van wordt, maar op deze manier gaat het nog veeeeeel langer duren hoor. Maar dat weet je zelf ook wel natuurlijk Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Goedemorgen, wat een drukte hier nu al. Eerst maar koffie, Dagpact: Suikertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Weet het Yvonne maar mijn hond moet toch naar buiten? En een uurtje achter de computer kan toch geen kwaad? Enz,enz, enz, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 morgu Suiker... En verdorie, vergat ik helemaal Nooitgenoeg welkom te heten hier. Fijn dat je je al thuis voelt, hoop dat je hier de steun vindt die je zoekt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Tsja, dat bedoel ik Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Ik weet het Vonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 15 april 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 (bewerkt) Oh, dat ben ik helemaal vergeten te vertellen......ik ben begonnen met de online behandeling van tactus: de baas!!! 15 april 2014 bewerkt door Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 15 april 2014 Rapport Share Geplaatst 15 april 2014 Mijn computer heeft er nog weinig zin in, loopt af en toe vast. Voor de mensen die het moeilijk hebben, wens ik alle sterkte vandaag. Probeer er toch een mooie dag van te maken, dat geldt uiteraard ook voor de anderen. Nooitgenoeg, welkom hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden