lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 en ik heb net een mooie film gezien Suikertje over mijnwerkster die een proces tegen de mannenwereld daar aangingen en wonnen. Weinig schadevergoeding voor verkrachting en aanranding maar de echte winst was een protocol tegen sexuele intimidatie. Waargebeurd uiteraard. slaap lekker frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 nighty night Sowhy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 so he Net bijgelezen, is iedereen naar bed. Wou toch ff kwijt dat dit mijn eerste week alleen is sinds ik niet meer drink. En dat ik wat smoezen voorbij heb horen komen: niemand merkt het nu kan het maar ik heb niets gedaan mbt alcohol, ik meld mij droog af! huttula reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Wat bedoel je monster? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Oh, ik vond droevig niet slecht vandaag, vandaar wellicht dat het woord weemoedig beter paste. Kate heeft gelijk, dat mag een plaats hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 11 april 2014 Rapport Share Geplaatst 11 april 2014 Dag huttula. Ik stel me jou altijd voor met een paar vampierentanden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 12 april 2014 Rapport Share Geplaatst 12 april 2014 @ Jen daar heb ik ooit de naam aan te danken Spareribs eten met van die kunst dracula tandjes in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden