Spring naar bijdragen

Vrijdag 11-4-2014


bolletje

Aanbevolen berichten

@ Eline ik ben giga aangekomen na stoppen met roken en alcohol

Daarna heb ik het nog meer gecompenseerd met eten

Ik was een echte emotie roker,drinker en eter

Door beter met mijn gevoelens om te kunnen gaan lukt het me om op gewicht te blijven.

Ik zelf heb moeite overal balans in te vinden

Nu bezig met echt de puntjes op de i zetten met wat ik eet gaat het laatste probleem me ook wel lukken

Hoop dat je hier wat aan hebt

Succes allemaal met waar je ook mee bezig bent :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je Agnieta, wil graag met je meedoen, maar weet dat ik dan voor mezelf valse belofte ga maken, helaas.

 

Is hier nog een computerdraadje of iets dergelijks. Vorige week camera gekocht. Hoe krijg ik fotos op laptop. Volgens mij mis ik kabel. Ballen verstand van. help

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact:

Agnieta

MijnGerrit

 

Goedemorgen allen!

 

Fijn dat je je wat beter voelt Suikertje! Goed bezig :rose:

 

Mijn kater (jeweetwel) las mee over de eenden en de kikkers, maar hij begrijpt het niet.

Nu slaapt hij maar weer verder, na de nachtpatrouille.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje,

 

Ik zie zo gauw geen computerdraadje.

Je kunt proberen je camera gewoon op je computer aan te sluiten.

Je computer zou dan een nieuw apparaat uit zichzelf moeten herkennen en installeren (1,3).

Gewoon lezen wat er gevraagd wordt en de standaard voorkeuren volgen.

 

Na installatie zou je via de verkenner (als je Windows hebt als besturingssysteem) een nieuwe " schijf" moeten zien.

Dat is het geheugen van je camera. Dat kun je openklikken en met je foto's aan de gang (2).

 

1) gaat installeren niet vanzelf, dan is daar ook wel weer een oplossing voor. Stuur anders maar een PB-tje. Dylan is volgens mij ook handig hier trouwens.

2) het kan ook zijn dat je een " pop up"  scherm krijgt, waarin wordt gevraagd wat je met nieuw gevonden bestanden wilt doen. Ook daarmee kun je bestanden openen, kopieeren.

3) soms wordt software meegeleverd met een apparaat, bijv. een cd. Even lezen in dat geval. Bij sommige camera's levert de leverancier programmatuur mee, die het leven wat makkelijker maakt. Of een internetadres en een account, waarmee je wordt geholpen.

 

Puzzel ze! Succes.

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen MijnGerrit,

 

Begrijp je wel, maar zie geen kabel die ik met laptop kan verbinden, heb ik toch wel nodig denk ik.

 

Heb net winkel gebeld, ga er heen zodra medicijnen hier bezorgd zijn, hoop dat het lukt, maar doe mijn best.

 

Toen ik het apparaat vorige week kocht, werd mij verzekerd dat alles erbij zat om fotos op laptop te zetten.

 Nu kan het aan mij liggen hoor, maar lukt niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga niet liegen hier Agnieta, als ik naar buiten moet met mijn hondje heb ik het nodig, weet dat het onzin en flauwekul klinkt. Gelukkig weet ik het te beperken tot paar per dag. Klinkt nog niet goed, weet het.

 

Maar je hebt toch bericht gehad Agnieta, volgens mij stond het daar ook in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suiker,

Heb je niet een kabeltje van een ander apparaat liggen, dat je kunt gebruiken?

Van een oude camera, een smartphone of zoiets?

Goede wandeling straks. Kalm aan hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Agnieta, dat lezen van pb wist ik niet.

 

pfff, moet mezelf even vermannen, moeilijk allemaal.

Maar helaas dit lukt me alleen maar als ik wat drink. Rem is dan weg. Zit hier smorgens als dood vogeltje (geen haan) en heb dan gevoel dat ik niks durf..

 

Heb veel moeite om erover te vertellen, omdat ik me diep schaam. En dit is geen excuses

 

Denk dat er meer mensen zijn hier op het forum, alleen zij komen er niet of te weinig mee. Ik durf dat ook maar moeilijk.

 

Lees hier veel goede verhalen over mensen die gestopt zijn en dat alcohol verkeerde weg is. Ik, we weten het allemaal wel.

 

Maar dit is site voor stoppen met drinken en er zijn nu ook eenmaal ook aantal mensen die het niet op dit moment kunnen en daarom het wellicht moeilijk vinden om hier te komen.

Realiseer dat dit mijn gedachten zijn en ik het misschien niet bij rechte eind heb.

 

Reageer vaak ook te snel op postings, maar ja, zo ben ik en vind ik ook niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Sugar, ik zal proberen wat te reageren hoewel ik zelf nu weinig last heb van angst. Dat was anders toen ik nog dronk want dan kwam die angst zonder dat ik er op voorbereid was, zomaar opzetten. Alc. versterkt de angst heb ik ooit hier gelezen en dat klopt in mijn geval wel. Op het laatst was ik er zo op gericht dat ik hem, zonder dat ik dat eigenlijk wilde, zelf op ging roepen.

Misschien is het anders als je een angststoornis hebt, of een fobie voor groepen mensen. Daar is goeie medicatie voor voor zover ik weet, maar als je tegen de angst alc. drinkt, komt het dubbel zo hard terug.

Mijn vriend was klinisch psycholoog en heeft nog al wat mensen geholpen met hun angst door hypnose. Heb je daar wel eens aan gedacht om dat te proberen? Moeilijk hé om hier over te schrijven?  Toch is dat goed voor je omdat je dan deelt en er niet alleen mee blijft zitten. :lips:

 

O en ik denk niets hoor. Misschien dat je toch projecteert.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Suikertje,

 

Je vertelt al aardig wat vind ik hoor!

Je hebt er moeite mee. schrijf je, maar dit doe je toch maar.

 

Ik zie het forum als middel voor mij om mijn doel te bereiken.

Dat doel zal een beetje verschillen per frumer en per periode.

Jij moet / mag dus wat mij betreft doen en schrijven wat je wil en hoe snel je dat wilt.

Als je er zelf maar wat aan hebt.

En als iemand anders daar weer wat aan heeft, dan is dat mooi meegenomen.

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag beste mensen,

 

Zit weer lekker bij te lezen, en doe dus weer niet "nuttigs",

 

Wijfie,

Oh,oh, wat balen weer.

Fijn dat je je herpakt hebt.

Moe zijn, ja voor mij ook altijd een grote trigger.

Daarom, probeer ik nu zo fit mogelijk te worden, zodat de triggers kleiner worden.

 

Vandaag, Dag 5,

En voelt nog steeds goed, gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even voor de goede orde:

 

Dagpact:

Agnieta

Mijn Gerrit

Wijfie

 

Nee, Aggie, geen opa hier. Dat gaat nog wel even duren denk ik. Zit in de familie, Ik was ook niet vlot.

 

Wijfie, dinsdag was volgens mij repeteren en optreden? Dat was teveel dan.

Jammer; maar dat weet je dan voor een volgende keer. Zorgen dat je wat rust bewaart.

Lastig he, want stilvallen is ook niet goed.

We gaan er weer voor hoor!

 

Rapi dag vijf alweer. Morgen gewoon dag zes. Enzovoorts. Toch?

 

Toine met z'n groene vingers, bah! Ga je handen wassen man!

 

Net een klein rondje " hard"  gelopen. Klein stukje erbij waardoor het ook een rondje kon zijn.

Alles heel gebleven dus het ziet er weer bemoedigend uit! Heerlijk.

 

Lekker buiten ook wel.

bewerkt door MijnGerrit
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...