Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 mijn motor is klein, ik ben klein, mijn pak is klein (maat 38), laat niet onverlet dat daar wel een dier voor geslacht is. Een kleintje dan, mag ik hopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 (bewerkt) http://www.accordeon-info.nl/Schema%20B-Griff%20knopaccordeon%20(zw).jpg 6 april 2014 bewerkt door MijnGerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Niet naar de mannen luisteren Akelei!! Die willen alleen maar eten als het om noten gaat! Kurkdroog reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 You have great nuts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monster Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Zet 'm op met de accordeon, ik meld me droog af. Ik zal niet meer zo piepen in 't vervolg, dank jullie wel voor het luisteren/lezen!! Jullie, wij halen en geven zo kracht aan dit forum. Morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Dagdag Monster! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Monster, ik vond dit geen piepen hoor! En een piepend monster is ook weer eens wat anders dan een brullend Monster Als jij er wat aan hebt, gewoon schrijvn. Ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Beste mensen, Ik meld mij alvast droog af. Misschien nog tot later, anders welterusten, goede nacht en een goede start morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kurkdroog Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Laterzzz Gerrit. Ga ook nog even wat snoepjes vermorzelen ( candy crushen), toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 Ik meld me droog af. Goedenacht!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 april 2014 Rapport Share Geplaatst 6 april 2014 ik kom ook even truste zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden