dribbeltje Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Meld me droog af, mijn hooikoorts maakt het onmogelijk nog langer op te blijven. Word daar bijna echt ziek van, daarbovenop alleen thuis en twee hele boze en verdrietige kinderen naar bed gebracht dus zit er helemaal doorheen. Dus of drinken of slapen, keus gemaakt! Dribbeltje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dino Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 ik meld mij af fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 en zo spontaan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 AR, weer stoppen. Direct. JIJ wilt dit NIET!!! STOP. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 AR, spuw het eruit hier. Je bent lang stille gegaan, laat je nu helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Skip, neem het je man niet kwalijk. Maar verander ook niet van idee. Mijn man is bipolair en doodsbang van verslavingen. Ik ben hem nu dankbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Gaat wel Agnieta. Ik probeer mezelf te vermannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Soms wel en soms niet he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 baas boven baas he Sowhy ik ga nog wat slaap inhalen welterusten vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 (bewerkt) Good evening Fikkie stoken hier Tweede dag op rij De zomer is geopend De houtpaus heeft een kippenhok Morgen weer es langs lopen En de oude man met zijn aanhanger vragen Dochter blijkt toch Pfeifer en infectie aan de milt te hebben Daar zul je wel moe van worden Middenin de toetsweek Goos Frabba..... Nog even nachtwacht Vuurtje zien uitgaan Albert 3 april 2014 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ik kan soms meer als ik erin geloof, Ach ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Het gaat om gunnen En vertrouwen Ook vanuit eigen belang Want das ieders belang Ruimte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 soms moet je wroeten met je nagels concreet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 tunnels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ja, Sowhat Dat voel ik ook Ze heeft geen lust tot praten Dan laten... Jen, soms is het domweg doorgaan Niets meer en niets minder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Maar soms ook een blauwe pil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Zodra ik dingen ga benoemen Weet ik dat er iets schuurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Je behoedt door je verhaal te vertellen Ag. Niemand wil meemaken wat jij meemaakt, niemand wil jou zijn. Dus vertel gewoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Kan je dat schurende iets hier naartoe sturen Mai? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Het aha-moment van Agnieta :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Wat is een blauwe pil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Denk niet dat doorsturen van schuren nodig is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Ja echt boeiend Waar is het gras groener? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 3 april 2014 Rapport Share Geplaatst 3 april 2014 Hé kom op? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden