Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Ik denk inderdaad dat het een mechanisme is, Ietje. En ook wel meer dan dat. Als je alleen thuis ben met een man in het ziekenhuis en een nieuwe full time job, dan "moet" je op de een of andere manier sterk zijn, Anders valt het kaartenhuis ineen
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Ja Agnieta, maar ik geloof dat Ietje op mij reageerde. Niet vergelijkbaar.
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 (bewerkt) Ik moet wel toegeven dat het me irriteert als iemand me zegt dat ik het zal begrijpen als ik goed lees. Nee dus. En ik heb besloten om niet met mijn irritaties te blijven rondlopen. 1 april 2014 bewerkt door Jen
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Ik hou niet zo van vaagheden. Wat me eraan doet denken dat ik A3 mis
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Nou dan blijf ik hier alleen achter veronderstel ik. Ben een beetje energiek.
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 ik ben er ook nog Jen eindelijk bij gelezen tussen de filmreclames door.
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 we kruisten net ja heerlijk saunadagje zonnen op het dakterras streeploos bruiner, haha
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 The last castle met Robert redford op zijn best weer
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Oude Robert? Ik vind hem veel knapper als hij oud is namelijk.
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 ik vind hem nu ook markanter maar de film was van 2001, dus was hij gewoon knap.
lady jane Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 ik doe 3 dingen tegelijk en dan doe ik alles niet eens half dus ik log uit je hebt zo ook niks aan me slaap lekker
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Ja Gerrit, het overkomt me niet vaak meer, maar vandaag dus wel. Beetje aan het nadenken. Te veel overdenkstof om te slapen denk ik.
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Ik weet het niet. Voel me ook niet slecht. Het is niet zo dat ik pieker, eerder aan het overdenken hoe ik morgen alles ga aanpakken. Aan herinneringen aan het denken. Dat soort dingen. Mag ik je iets vragen?
Jen Geplaatst 1 april 2014 Rapport Geplaatst 1 april 2014 Jij lijkt me zo stabiel, altijd tegen iedereen vriendelijk ook. Doe je daar moeite voor, of is het wie je bent?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden