Monster Geplaatst 30 mei 2014 Rapport Share Geplaatst 30 mei 2014 Goed idee Agnieta!! Leuntje zoek een belmaatje, iemand die je ALTIJD kan bellen omdat je de eerste wilt gaan pakken. En lichamelijke afkick duurt nog geen 3 dagen, en zeker niet de hele dag. Het is telkens even, het gaat uit zichzelf weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lotus66 Geplaatst 2 juni 2014 Rapport Share Geplaatst 2 juni 2014 Leuntje, Hoe gaat het? Als het goed is leert een coach wat je kunt doen wanneer je het moeilijk hebt. Zo heb ik destijds een noodplan opgesteld. Een kaartje met daarop situaties die voor mij moeilijk zijn en ipv de fles te pakken een aantal stappen te nemen. Maar als het goed is ben je het traject ingegaan? Ik hoop het. Je bent het waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skip Geplaatst 1 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2014 Leuntje! Je bent er weer ! Welkom terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden