Spring naar bijdragen

Zondag 30 maart 2014

Aicha

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik meld me droog af voor vandaag.

Nog even lezen en dan slapen.

Welterusten voor iedereen die dit nog leest.

En een goed dag toegewenst morgen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha, ik heb vanochtend een sollicitatiebrief geschreven. Nog nooit in mijn leven zo op tijd. Pas, op zijn vroegst, over 4 weken stopt mijn werk. Dit is toch wel een kleine overwinning. En al voor 12 uur was ik er mee klaar. Jammer dat daarna de zon wat afzwakte maar niettemin heb ik me heerlijk op een kluit bamboe kunnen afreageren die ik er uit heb gespit.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben eigenlijk nog wat te fit, maar zal ook zo wel gaan slapen.

Dat is wel schilderij dat ik aan de muur zou willen, maar ik denk niet mijn huisgenoot dat zou willen. Die houdt dan weer van iets vrolijkers. En omdat we het daar nog niet over eens zijn hangt er in ons huis nog niets aan de muur.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doen wat je echt wilt.

Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat ik echt wil. Ik de veel dingen die ik leuk vind. Ik vind naar mijn werk gaan en daar mijn ding doen wat ik nu doe over het algemeen ook leuk. Maar ik werk ook gewoon voor het geld. Als geld geen speelde zou ik iets anders gaan doen. Wat precies weet ik niet. Meer met mijn handen en gereedschap dan met de PC. Misschien is het nu wel weer eens tijd om een stap in die richting te maken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn foto's staan op de computer of in een album. Dat is prima zo.

Er komt vast nog wel eens iets dat we allebei mooi vinden. Het hoeft ook niet plat, het kan ook iets ruimtelijks zijn. Nu zijn dat een paar planten. Dus zo heel kaal is het nu ook weer niet in dit huis.

bewerkt door Jaap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar als ik met mijn handen werken zeg, dan bedoel ik niet dat ik dat bij een aannemer zou willen. Tenminste bij de meeste zou ik dat niet leuk vinden. Er wordt dan te veel voor je gedacht en daar kan ik niet tegen.

Het is best moeilijk om fysiek werk te vinden waarbij je zelf bepaald wat je doet en hoe je het aanpakt. Daar zijn dan allemaal kantoorfuncties voor geschapen die dat wel even voor je regelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou ik geen straf vinden hoor. Ook niet met regen.

En dan bij de mensen over het witte hoogpolig tapijt banjeren om hun toilet te bevuilen. Ik heb er al zin in.

En daarmee sluit ik af. Ik heb nog wat meer Borremans ontdekt vanavond met hulp van Google.

http://www.avondlog.nl/sites/live/files/styles/colorbox/public/Scannen0005_6.jpg

Ik wou dat ik zo'n poppenhuis had gehad.

Welterusten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een vruchtbare dag.
Een mannelijke en een vrouwlijke kiwiplant, die we een tijdje geleden hebben gekocht in de volle grond gezet.
Twee jonge vijgenboompjes, vorig jaar gestekt en nu in de volle grond gezet.
Een jonge blauwe druivelaar, twee jaar geleden gestekt, nu verplant naar de pergola (die we afgelopen week hebben geplaatst),
evenals blauwe regen die ik uit zaad heb opgekweekt.
Winterstekken uitgeplant. Bougainvilea en een slaapboompje terug in de volle grond gezet.
Takken van de kerseboom opgebonden.
Nog een aantal sierplanten verplaatst en tot slot overal de gemorste grond aangeveegd.
En 's avonds gebarbequed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...