Kate Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Dat is een mooi schilderij Jen. Sluit ik af met: Als je nooit omkijkt weet je ook niet of er iemand achter je staat. (Loesje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Vind ik ook Gerrit. Het heet "The ear". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Beste mensen, Ik meld me droog af voor vandaag. Nog even lezen en dan slapen. Welterusten voor iedereen die dit nog leest. En een goed dag toegewenst morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ik ga ook vroeg slapen...tot morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RUNNER Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Welterusten. Droog.... hmmmm! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Slaap lekker allen, tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Hier ook een nacht . Trusten en tot morgen weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 en ook hier voelt het als 23.26 u dus slaap lekker zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ha, ik heb vanochtend een sollicitatiebrief geschreven. Nog nooit in mijn leven zo op tijd. Pas, op zijn vroegst, over 4 weken stopt mijn werk. Dit is toch wel een kleine overwinning. En al voor 12 uur was ik er mee klaar. Jammer dat daarna de zon wat afzwakte maar niettemin heb ik me heerlijk op een kluit bamboe kunnen afreageren die ik er uit heb gespit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ik ben eigenlijk nog wat te fit, maar zal ook zo wel gaan slapen. Dat is wel schilderij dat ik aan de muur zou willen, maar ik denk niet mijn huisgenoot dat zou willen. Die houdt dan weer van iets vrolijkers. En omdat we het daar nog niet over eens zijn hangt er in ons huis nog niets aan de muur. Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Op de koelkast daar hangt een kindertekening. Daar moet ik het nu mee doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 ja Jaap. Vele mensen nemen foto's als oplossing. DIe zien zichzelf graag denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Doen wat je echt wilt. Om heel eerlijk te zijn weet ik niet wat ik echt wil. Ik de veel dingen die ik leuk vind. Ik vind naar mijn werk gaan en daar mijn ding doen wat ik nu doe over het algemeen ook leuk. Maar ik werk ook gewoon voor het geld. Als geld geen speelde zou ik iets anders gaan doen. Wat precies weet ik niet. Meer met mijn handen en gereedschap dan met de PC. Misschien is het nu wel weer eens tijd om een stap in die richting te maken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 waar heb je op gesolliciteerd? Ik vind momenteel maar weinig leuk, behalve passieve zaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 (bewerkt) Mijn foto's staan op de computer of in een album. Dat is prima zo. Er komt vast nog wel eens iets dat we allebei mooi vinden. Het hoeft ook niet plat, het kan ook iets ruimtelijks zijn. Nu zijn dat een paar planten. Dus zo heel kaal is het nu ook weer niet in dit huis. 30 maart 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Beetje wat ik nu doe. Werkvoorbereiding bij een interieur bouwer. Nu doe ik dat bij een renovatieaannemer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Maar als ik met mijn handen werken zeg, dan bedoel ik niet dat ik dat bij een aannemer zou willen. Tenminste bij de meeste zou ik dat niet leuk vinden. Er wordt dan te veel voor je gedacht en daar kan ik niet tegen. Het is best moeilijk om fysiek werk te vinden waarbij je zelf bepaald wat je doet en hoe je het aanpakt. Daar zijn dan allemaal kantoorfuncties voor geschapen die dat wel even voor je regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Dan doe je het alleszins graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Tsja, Tuinaanleg of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Dat zou ik geen straf vinden hoor. Ook niet met regen. En dan bij de mensen over het witte hoogpolig tapijt banjeren om hun toilet te bevuilen. Ik heb er al zin in. En daarmee sluit ik af. Ik heb nog wat meer Borremans ontdekt vanavond met hulp van Google. http://www.avondlog.nl/sites/live/files/styles/colorbox/public/Scannen0005_6.jpg Ik wou dat ik zo'n poppenhuis had gehad. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Ah, zo moet dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 ha, een aanhanger gevonden. Dat maakt blij. Welterusten Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Goedenavond. Daar zitten mooie werken tussen Jen. Bij ons hangt er een poster/schilderij aan de muur van The Creation of the Sun and the Moon, Michelangelo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 30 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2014 Weer een vruchtbare dag.Een mannelijke en een vrouwlijke kiwiplant, die we een tijdje geleden hebben gekocht in de volle grond gezet.Twee jonge vijgenboompjes, vorig jaar gestekt en nu in de volle grond gezet.Een jonge blauwe druivelaar, twee jaar geleden gestekt, nu verplant naar de pergola (die we afgelopen week hebben geplaatst),evenals blauwe regen die ik uit zaad heb opgekweekt.Winterstekken uitgeplant. Bougainvilea en een slaapboompje terug in de volle grond gezet.Takken van de kerseboom opgebonden.Nog een aantal sierplanten verplaatst en tot slot overal de gemorste grond aangeveegd.En 's avonds gebarbequed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden