Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Koffie en thee zijn bijna klaar, Het is een pietsie sombertjes buiten, dus de lamp nog maar even aan.... Goedemorgen luitjes, Nog één dag en dan begint het weekend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Goede morgen. Sinds lange tijd kom ik jullie weer eens voorzien van een luxe ontbijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Morgen Von en Mark. Ga gelijk aanvallen. Lekker Hoe gaat ie Mark? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Wow, dat ziet er lekker uit Mark. Mooi dat je er weer bent. Vertel, hoe gaat het met je? Koffie en thee staan trouwens ook klaar inmiddels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Hihihi, die fles linksboven blijft dicht mag ik aannemen? Jij ook een goedemorgen Aicha... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Morge , Met mij gaat het op en top prima! Zit weliswaar nog niet op texel, maar dat gaat medio april eindelijk wel gebeuren! Verder sinds kerst drank en drugs vrij, dus dat gaat lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Hihihi, die fles linksboven blijft dicht mag ik aannemen? Jij ook een goedemorgen Aicha... Ja die is voor de gasten die niet deelnemen aan dit forum, en het wel bij matig kunnen houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Hahahaha.... sorry, ik had niet gezien dat dat blauwe ding ging overgeven..... was niet helemaal de bedoeling. Maar nog steeds niet op Texel? Jeetje, ik dacht dat je daar al weken en weken zou zitten. Goed dat je het al zo'n poos droog volhoudt dan zelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ik had even geen zin het gele verhaal nogmaals te typen dus heb even een antwoord gekopieerd naar een vraag van iemand van dit forum die zo lief was mij in haar gedachten te houden De vriendin waar jij het over hebt heeft mij keihard laten vallen vanaf het moment dat ze werd opgenomen. Ze had vlak voor haar opname een terugval van ghb waar ik haar weer heb weten uit te krijgen. Het enigste wat ik weet is dat ze nu weer een relatie is aangegaan met de vader van haar kinderen, die haar aan de ghb heeft gebracht en het zelf nog regelmatig gebruikt. Dit heeft mij zo'n knauw gegeven dat ik zelf daardoor ook een fikse terugval heb gehad en zelfs een week in detox heb moeten doorbrengen. Sinds december heb ik een nieuwe relatie met een hele lieve dame die totaal niks gebruikt, dat mag ze ook niet want ze is diabetes 2 en heeft een lever aandoening. Ik woon momenteel ook bij haar en zij steunt mij heel erg super! Ik denk dat ik een nieuwe "schone"omgeving nodig had om alles weer goed op de rails te kunnen gaan zetten. Woensdag as ga ik dus naar een tussenhuis van de vnn in franeker om daar nog wat zaken zoals een uitkering te regelen en hoop medio april naar texel te gaan, en geloof het of niet....ik heb er zin in. Het enigste waar ik natuurlijk tegenop zie is dat ik dan weer mijn vriendin zal moeten gaan missen.. Maar zij is zelf gek op texel en heeft zelfs al 8 weken vakantie geboekt daar om in mijn buurt te kunnen zijn! Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Wow, das heel wat Mark. Maar wat heerlijk dat je nu een relatie hebt met iemand waar je niet bang bij hoeft te zijn dat zij jou meetrekt de verkeerde kant op. en wat leuk dat ze al zoveel vakantie heeft geboekt op texel. Hoe lang zul je daar verblijven naar verwachting? mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Goed om te horen Mark. Klasse!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Ze heeft 8 weken geboekt.. Dus mark weet wel waar hij avonds slaapt... de opname zal minimaal 4 maanden en maximaal 6 maanden gaan duren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Das een behoorlijk lange tijd Mark. Maar heerlijk dat zij zo vaak in de buurt is dan. En eerst een paar weken in Franeker dus. Das een leuk rustig stadje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 (bewerkt) Goede morgen DAGPACT MijnGerrit Albert fijne dag 21 maart 2014 bewerkt door AlbertRemmo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Zie trouwens dat de Mod jarig is vandaag? Van harte Mod, hoop dat je een leuke dag hebt. . En misschien om een uur of tien hier even gebak neerzetten? Das toch weer eens iets anders dan een waarschuwing toch? moderator reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Jullie ook een goedemorgen Albert en Gerrit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Das een behoorlijk lange tijd Mark. Maar heerlijk dat zij zo vaak in de buurt is dan. En eerst een paar weken in Franeker dus. Das een leuk rustig stadje.... Sorry hoor, ben totaal verliefd op Friesland. Maar Franeker.. dat is wel erg saai hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Sorry voor het niet afmelden van het dagpact van gisteren. Bij deze dan. Ik ben daar nooit zo'n ster in dus geef me dan ook maar niet meer op! OPROEP: Omdat ik als ik de fout in ga dit uit schaamte moeilijk durf te melden zou ik iemand een p.b. kunnen sturen die het dan op het forum wil melden? Straks naar het ziekenhuis met begeleider i.v.m. stand van zaken schouder. Spannend! Gisteren wat aanvragen verstuurd om hulp thuis. Maar dat zal wel zo lang gaan duren dat mijn schouder wel weer genezen zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Tsja Mark, een heerlijk saai stadje, vriendelijk, rustig met mooie grachtjes en oude pandjes. Voor spannende dingen moet je inderdaad niet naar Franeker gaan... geen idee wat voor spannends jij zoekt? mark reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Je mag mij gerust een pb'tje sturen dan hoor Aicha. Ik ben hier bijna elke dag wel even te vinden... Jammer hè dat het krijgen van extra hulp zoveel tijd in beslag gaat nemen. Ik zal duimen voor je dat het ziekenhuis goed nieuws voor je heeft straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Dank je wel Vonnie, als ik de fout in ga sluit ik me helemaal af van alles en iedereen. Mijn begeleider van tactus kwam gisteren met dit voorstel want ik vind het ook zo erg om dan maar weg van het forum te blijven. Laten we het niet hopen maar als het nodig is weet ik dat ik op je kan rekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Is goed Aicha, en ik hoop inderdaad dat je het niet nodig zult hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Tsja Mark, een heerlijk saai stadje, vriendelijk, rustig met mooie grachtjes en oude pandjes. Voor spannende dingen moet je inderdaad niet naar Franeker gaan... geen idee wat voor spannends jij zoekt? Ik ben meer van Snits Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 maart 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 Sneek is ook leuk. Maar weer een heel andere sfeer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 21 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 21 maart 2014 En ook mij mag je pb sturen Aicha. Ik ben niet altijd op het forum, maar de pb's komen gelijk in mijn prive mailbox, en kan ik gelijk beantwoorden. We zijn er hier immers voor elkaar hé Aicha reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden