Spring naar bijdragen

Maandag 10 maart 2014

rosa45

Aanbevolen berichten

Rare spulletjes ja, ik heb gerookt daar was ik snel aan verslingert, met hasj en wiet hetzelfde verhaal en ik denk dat als ik heroïne zou gaan gebruiken ik ook snel aan de methadon zou moeten. Het heeft allemaal eerst een leuk effect en dan kan je je niet beheersen en denk je nou is het genoeg en dat gaat dan met zulke nare gevoelens en die gaan het snelst over door er weer een te nemen. Zo komt er van een beetje verder denken niet veel meer terecht natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb geloof ik ook op de site waar Ludwig de link van plaatse een globale beschrijving gelezen van hoe alcoholisme zich kan ontwikkelen. Ik kon daar zo lezen welke kant het met me op zou gaan als ik door zou drinken. Vaak dacht ik als ik zulke dingen las, dat slaat niet op mij maar dan keek ik weg, of zocht ik bijzaakjes, zo van dat is bij mij toch net anders. Het slaat we op mij en dat eenmaal ingezien maakt de weg vrij om wat aan te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie het woord ziekte heel ruim. Er zijn vele soorten. Van kanker tot griep. En heel skala aan psychische ziekten. Sommige kan je niets aan doen, sommige zijn het gevolg van levensstijl, of komen bij een ongezonde levensstijl meer voor. Bijvoorbeeld obesitas.

En bij veel ziekten moet er na de ingreep gerevalideerd worden. Dat is toch vaak een zaak en verantwoordelijkheid van de patiënt zelf, met wat hulp en aanwijzingen. Het herstellen van alcoholisme kan je best zien als een soort revalidatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Okee

Mijn dochter heeft dus hetzelfde als mij

Ik wist het

Eeuwige vermoeidheid

Op gymnasium beginnen

Altijd te horen krijgen

Ze kan wel, maar ze wil niet...

Pfffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!

Andersom

M.F.!

bewerkt door Mai
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...