Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Ja jopie, dat is eigenlijk erg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Met Afrikaans zou ik dat misschien ook wel hebben, vraag ik me af. Plethelm en zo. Hollands vind ik soms ietwat vulgair klinken, sorry. Tom Lanoye zei ooit dat hollanders voor vlamingen zijn wat moffen voor hollanders zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 (bewerkt) Ik vind Vlaams ook zeker mooier dan Hollands. Ik kijk ook graag Belgische TV, sws vaak dagelijkse korst en het 19,00 journaal. Ik voel me ook thuis in Belgie als men mij daar niet te erg als den Hollander, de vreemdeling ziet. Mijn Afrikaans beperkt zich tot het lezen van wijnflessen wat ik altijd leuke woorden vind. 7 maart 2014 bewerkt door erik Jen reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Oh ja, Jan Hoet is vooral bekend van het SMAK - museum moderne kunst. Hij was daar de oprichter van. En verder een flamboyant man. Deze week overleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Begrijpen is een groot woord, maar ik respecteer dat. Erik, ik hoop dat je je welkom voelt in Belgie. Bij mij is het heel dubbel. Ik ken een paar Nederlanders een-op-een, dat gaat. Nederlanders in groep vind ik dikwijls irritant. Ach ja. Er zijn cultuurverschillen. erik reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Klopt Erik, Blijgedacht, Groot Genoegen, ... Als Vlaming ben ik jaloers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Laat ik dan eens iets over Hollanders zeggen. Ze zijn ontzettend goed gezind en vriendelijk. Kom ik met mijn ochtendhumeur aan het ontbijt, dan is het "GOEIEMORGEN" Een beetje overdreven, ja. Dus eigenlijk toch weer negatief. Hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 7 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2014 Alle gekheid op een stokje. Ik hoor Jops. Ook ik hou niet van grofheid. Zonder een politieke discussie te willen starten - dat mag hier niet eens - wil ik best toegeven dat ik het moeilijk had met Theo Van Gogh. Even terugkoppelen. We zitten op adb. Ja. Maar frustraties brengen mij dan weer aan het drinken. Dus het zoeken naar wegen om met frustraties om te gaan, vind ik relevant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 he huttula, hoe is het met u? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Kan je niet slapen Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Om eerlijk te zijn, Ineke, ik heb nog niet veel zin om te slapen. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ik ben nog niet gewent om al te gaan slapen. Ik ben aan het afbouwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Bouw je nachtelijk drinken af? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Na het lezen van de dagdraad meen ik te begrijpen dat je een Vlaamse bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Bouw je nachtelijk drinken af?Ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ja ik ben Belgisch, en ook een nachtelijke drinker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Er is ook een Belgisch adb forum, maar daar zit niemand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ik ben bezig geweest om een stukje te schrijven voor wie is wie. Heb het nog niet klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Je man is in dag begeleiding dacht ik gelezen te hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Een stukje over jezelf of voor een ander? Je lijkt me heel zorgvuldig/voorzichtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 ja, begeleiding is een groot woord, maar hij is overdag in een ziekenhuis ja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Over mezelf. Wordt hij niet goed begeleid? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acanthus Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Ik ben zo'n twintig jaar geleden zelf twee jaar in therapie geweest (dagbehandeling) bij een psychiatrisch ziekenhuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 Goh, dat is een moeilijke vraag. Ik vind van niet, als ik een direct antwoord moet geven. Ik vind het alleen maar bezigheidstherapie. Hij heeft iets anders nodig volgens mij, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 8 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2014 En heeft het jou geholpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden