Otje Geplaatst 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2014 Wat ik ook nog goed herinner is dat ik in een soort tunnelroes zat, best fijn, maar dat was het enige. Verder bestond er niets behalve dat glas en de inhoud van de fles. Het gaf me een gevoel van veiligheid en zekerheid.Ik zou de rest van mn dagen en mn leven zo door blijven drinken en de alcohol zou onvoorwaardelijk bij me blijven. Dit was het enige en alles. Mn grote vriend en mn grote liefde. Dit was wat ik wilde. Zware dope dus. Morfine achtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2014 De avond van de tweede dag kreeg ik delerium achtige verschijnselen.Ik keek steeds achterom omdat ik dacht dat er iemand achter mij stond. En ik heb het over wijn, geen sterke drank. Ik ben toen naar bed gegaan. En de volgende ochtend kwam de hel. Maar het gevoel van de belofte was er nog. Dat heeft een paar dagen geduurd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2014 Het gaf me een gevoel van veiligheid en zekerheid.Ik zou de rest van mn dagen en mn leven zo door blijven drinken en de alcohol zou onvoorwaardelijk bij me blijven. Dit was het enige en alles. Mn grote vriend en mn grote liefde. Dit was wat ik wilde. Zware dope dus. Morfine achtig. Hoi Otje, Het gevoel van veiligheid en zekerheid heb ik eigenlijk nooit zo op deze manier ervaren, omdat wanneer ik dronk er toch ook wel van bewust was dat het me gewoon geen goed deed, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2014 Tijdens de hel kwam mijn overbuurvrouw, zij past altijd een beetje op mij. Met haar heb ik open kunnen praten, zonder gepreek. Dat is fijn. De schaamte verdwijnt en ik heb me hier gemeld. En ben begonnen met puinruimen. De rotzooi in mn huis, overal flessen, smerigheid, overal vlekken en troep. De schade van de spullen die ik kwijt ben. Afschuwelijk. Ik hoop me nooit meer zo te hoeven voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 maart 2014 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2014 Hoi Peet, ik heb dat altijd heel sterk. Alsof ik een soort schild om me heen heb, soort dikke deken. Misschien komt dat ook wel omdat ik medicijnen slik. Ik ga nu slapen want mn ogen vallen dicht en mn bed is lekker warm van de electrische deken. Heerlijk. Bis morgen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden