lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 (bewerkt) jeugdsentiment op Ned 1 de reunie met zendschip veronica (1974) weet je nog wel, ....oudje 23 februari 2014 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 ik zit nog in mijn jeugd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 maar gerrit herkent het vast wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 kampeermobiel? vertel........... of nog beter vertoon........... please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 kon je niet op de geur afgaan akelei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 wow wat goed Aak ga dr voor meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Ja een mens moet heel zijn leven jong van geest blijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Hihi ik ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Terusten Gerrit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jani Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Geen alcohol gedronken vandaag, welterusten en tot morgen. En een kampeer auto lijkt me het einde, we doen het nu nog met ons tentje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 slaapwel frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Jullie hebben het nu over een camper. Dat klinkt heel chique. Zo'n hele grote witte met satelietschotels op het dak en een wc en douche binnen. Kuch, daar heb ik het dus niet over. Ik vind ze overigens niet mooi, maar, toegeven, het lijkt me wél confortabel. Omgebouwde busjes zijn ook veel kuwler. In zo'n grote witte zou ik me net zo'n bejaarde voelen. Met respect hoor voor mensen die in die dingen een fijne vakantie hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 He ben je er nog voor wat plaatjes draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 23 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2014 Wat hebben jullie gedaan met dit mooie weer? Ik ben naar een sauna In Houten geweest en kon veel meer hebben dan eerder.Vier opgietingrn helemaal bovenin zitten. IK kom toch puur en alleen voor opgietingen en dan zit je daaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden