Runningliesje Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 Even bericht, van jullie allerliesje! Het gaat hartstikke goed met mij, nog steeds droog en na alle kniebeslommeringen weer langzaam het sporten aan het opbouwen. Ik mag alleen binnenshuis fietsen op de Tacx (een apparaat waar je je racefiets in kan zetten) en corestability doen. Binnenkort weer zwemmen, als ik toestemming krijg van de fysio, maar voorlopig niet hardlopen. Ik heb inmiddels een nieuwe cariere als fotomodel en hoop er binnenkort voor betaald te krijgen. Ik heb vanmiddag een fotoshoot voor de krant en een expostie. Thema: Venus van Milo. Spannend! Hoe gaat het met jullie? Ik denki veel aan jullie en wens alle beginnende stoppers veel succes! Als ik het kan, jullie ook! Veel liefs, Liesje huttula en jani reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2014 heee Liesje leuk goed nieuws te lezen van je en zolang niet drinken maakt je er alleen maar mooier op, toch? succes meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 18 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 18 februari 2014 Schitterend RunningLiesje, Ik heb je hier wel gemist, maar kennelijk is geen nieuws goed nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 19 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 19 februari 2014 Goed weer van je te lezen corestabilityliesje....ik was zelf ook lang weg maar uiteindelijk toch ook weer hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden