eline Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Het begint te schemeren, altijd wat onrustig en zeker nu met dat schrijven, fijn dat je maandag weer kunt beginnen met de refu Toine... Laat het buiten maar kletsnat zijn ik houd het hier kurkdroog, ga maar eens wat dr. Phil kijken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Hoi Rapilos, hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Goedemiddag saam, Hai Eline, Dat gaat lekker verwarrend worden, met allebei dezelfde avatar , Hier alles goed 3 dagen achter elkaar gewerkt, in rare wisseldiensten. Dit weekeinde vrij gelukkig Werd wel gevraagd of ik zaterdag (morgen) nog kon werken. Heb nee gezegd Pfff, moeilijk hoor, maar had me zo verheugd op een vrij weekeinde. Ben weer op de gezonde toer. Balen Toine, Hoop, dat je jezelf weer snel bij elkaar kan rapen. Uit mijn werk, even door me heen geflitst om een lekker flesje te halen. Niet gedaan, morgen weer spijt, en ben net zo gezond bezig. Zonde om dan alles weer te verpesten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eline Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Knap van je, ga lekker genieten van je weekend...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Knap van je, ga lekker genieten van je weekend...... Doe ik, Ga jij ook een beetje genieten van je weekeinde? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Trouwens, Wordt een lekker rustig weekeinde, Latex is op vakantie, Beetje, mijn huis poetsen, werkstuk voor mijn opleiding maken, Zondag naar latex lopen (3.5 km), zijn plantjes water geven, misschien een strijkje wegwerken. Maar..Alles op het gemakkie he. Geen stress, doen wat ik zo'n beetje wil en zin in heb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Nog in hotel Stockholm,. Het ABBA museum naast de deur.. Wil eigenlijk even kijken of ze een ABBA pakje hebben voor carnaval, maar hoe kom k dit lekkere bedje uit.. En nu ben ik toch eigenlijk wel een heel klein beetje STIKJALOERS Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Toine wat is dat balen zeg, maar de wereld vergaat niet hé? En Toine ook niet. Het is zolang goed gegaan dus je kan het. Vallen maar zeker weer opstaan kerel kom op. Je bent nog steeds een voorbeeld hoor. Schouders eronder, bek op het stuur en weer adb. worden. We zijn er voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Ik had me niet verslapen vanmorgen hoor Agnieta, er was gewoon nog geen dagdraad. en om er 1 te starten heb ik `s morgens geen tijd voor. dus bij deze DAGPACT;LidiaAgnieta Albert Dag is nog niet om hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Ja idd rituelen en gewoontes hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 (bewerkt) Wat een lekker vooruitzicht Rapi, maar das ook wel eens goed voor je. al dat harde werken, ongeregelde diensten, de lichamelijke belasting, nou dan mag je wel ff heel rustig aan doen. 7 februari 2014 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 hoihoi net weer een prachtfilm gezien:The Butler, sluit mooi aan op Mandela van vorige week. en over rituelen gesproken; ik hoop over 25-30 jaar de onze ook nog steeds te kunnen spelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Toinemanski mede sport- en saunafanaat pak vandaag je kanski zodat je morgen weer op je stevige basis staat RUNNER en Mai reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Goeienavond! Dochter voor het eerst naar de wintersport Met een gedegen snow-board cursus achter de rug Dat komt vast helemaal goed, die geniet wel Vriendinnetje mee... Zoonlief alleen thuis Die vermaakt zich ook wel Mam observeert... Verliest het grote geheel niet uit het oog Lieselot reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Mooi Rapilos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Prachtig filmpje Jane, Een heerlijk iets om je aan op te trekken. Volgens mij speel jij over 30 jaar ook nog steeds de sterren van de hemel, Want je weet het..Rust, Roest! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Bollie, Komt helemaal goed hoor! Mai, Lekker he, dat je dochter zo kan genieten. Ik vond altijd'als je kind geniet, doe je het zelf ook Mai reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 ja schattig he raps. mai, heb je contact met haar via internet?Zo leuk om op afstand toch wat mee te genieten. Mijn zus zit in Vietnam en stuurt elke daag een klein stukje met wat foto's dat vind ik dan wel weer leuk van dat moderne gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Dat is zeker leuk! Met zoon net effe Dochter zal wel in bepaalde staten zijn en gefocusd op andere dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Vond je filmpje zo leuk Heb hem zelfs gedeeld COOOOL!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Succes Toine, volgende x beter! Ik weer terug in Gothenburg. Lekker gegeten en nu liggend op de bank te bedenken hoe Toine zich zal voelen. ABBA museum was gaaf, alleen geen pakjes kunnen scoren. Wel t-shirts enzo maar dat maar niet. Wel gekeken naar de originele kleding die ze aan hadden op t euro v songfestival. Wat een hype waren ze! Ik ben de herhalingen aan t kijken van de Ramses serie, mooie vent die acteur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 het is ook zo'n leuke sport mai als ik dat vergelijk met de toestanden rond voetbal soms. wij spelen ook al lang samen, sommigen al 24 jaar, hebben een belofte dat we tot in de 70 doorgaan, en de eerste is daar inmiddels ook al. time flies when your having fun! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 De stilte in huis overvalt hem Goed aangevoeld Blijf stand-by Dat is prettig voor hem Hier komen is teveel gedoe Morgen BMX in Arnhem/Eindhoven Mooi Jane. Ramses ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 skypen jullie Mai? ik heb er niets mee maar kan me voorstellen dat hij je wel even wil zien èn horen nu dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peet Geplaatst 7 februari 2014 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2014 Goede avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden