Spring naar bijdragen

Naltrexon

Dutch Vinnie

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,

Ik heb sinds een ruime week Naltrexon voorgeschreven gekregen. Dit is een zuchtremmer. Maar sinds ik dit middel gebruik ben ik zwaar depressief. Zijn er meer mensen die ervaring hebben met dit middel?

Ik heb nu advies gekregen om te stoppen met dit middel. Er zijn geloof ik alternatieven maar mijn psychiater is op vakantie. Ook werkte het middel niet er goed. Moest het om 8.00 uur innemen. Het lijkt wel te werken maar de werking is in de middag al weer verdwenen. Dan heeft het ook geen nut. Dan ga ik uiteindelijk toch weer drinken later op de dag.

Ik zie reacties graag tegemoet.

D.V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi D.V.

Van wie heb je het advies gekregen om te stoppen? En heb je ook de bijsluiter gelezen? Want het kan best zijn dat daar jouw klachten in staan, maar er bestaat geen wondermiddel waardoor je niet meer gaat drinken hoor, je moet blijven vechten.

En medicatie heeft bijna altijd toch een inwerktijd nodig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Bolletje,

De beslissing om te stoppen is genomen door een psychiater. Niet de mijne, deze is op vakantie. En in de bijsluiter staan zoveel bijwerkingen, deze zijn niet te tellen. En elke reactie op het middel lijkt er wel tussen te staan. Ik heb het middel ruim een week gebruikt. Duizeligheid en misselijkheid verdwenen, behalve de depressie. Ik verwacht ook geen wondermiddel. Ik hoop slechts op een steun in de rug. En depressies zijn dat niet, integendeel. Ik zal blijven vechten, ooit kom ik van de verslaving af. Maar het kost zoveel kracht.... soms weet ik het niet meer...

Bedankt voor je reactie Bolletje. Iedere steun kan ik gebruiken.

Nog een fijne dag.

D.V.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey "bro",

o.a. dit:

(citaat, dus niet van mezelf)

"Ik heb naltrexon gehad campral gehad antabus en refusal

antabus helpt enorm tegen de zogehete zucht naar drank want je kan gewoon niet drinken, wel een x aantal keer gedaan maar je word gewoon godseziek. Er is wel een manier om het te timen zodat je niet ziek word maar dat ken ik niet.

Naltrexon en campral is net als een placebo voor me.

Baclofen is nu zeker de anti-trek middel, krijg dagelijks 120mg en dat helpt enorm tegen alle zucht.
het is eigenlijk een soort ghb in pilvorm zonder de nadelen van ghb.
Ik zit er nu 3/4 jaar aan en ik voel me goed, relaxed, ontspannen, weinig tot geen zin in drugs of alcohol.

Met een echte hoge dosering ervan is alle trek weg en ben je gewoon high van het medicijn.
IK heb jarenlang ghb gebruikt en er zitten veel kenmerken in.
bewerkt door VM1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...