Spring naar bijdragen

Zondag 26 januari 2014


Marc

Aanbevolen berichten

Ik ben er ook helemaal niet blij mee Dylan. Heb al zo vaak gevraagd of ze dan even willen bellen als het niet druk is maar daar wordt geen gehoor aan gegeven. Ik sta vroeg op, doe gauw van alles en ga dan zitten wachten. Maar ja het zal altijd wel een zooitje blijven daar.

Ik speel veel actie adventuregames b.v. nu ben ik bezig met Skyrim. Games waarin je veel moet zoeken en puzzels op moet lossen. Dat zijn mijn games.

Zelda, Tombraider indiana Jones enz.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

How wat leuk Dylan. Houd jij ook zo van dat soort games? En wat voor soort spelcomp. heb je? Ik heb de ps3 en de xbox 360. de rest heb ik weg gegeven omdat ik er niet meer mee speelde.

Hey leg me eens uit hoe je die games zelf maakt? We hebben een hobbydraadje, misschien vind je het leuk om er wat meer over te vertellen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik zie Hot. niet als charlatan hoor maar eerder iemand die helemaal de kluts kwijt is, en dat vind ik wel erg eng. Juist omdat die mensen het zelf vaak niet in de gate hebben en al hun problemen bij die ander neer leggen vandaar ook het constante schelden op anderen, die zijn verantwoordelijk voor hun gedrag. En altijd is er onvrede bij deze mensen en hebben totaal geen zelfreflectie  bbbrrrrrr ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

eline sle....

dachten ze bij mij ook in begin..

eerst lupus, toen sle en een finale diagnose mctd..

it sucks..

maar ja, waar we hopelijk niet aan dood gaan maakt ons harder

in mijn geval..

alleen heb ik er ook nog raynaud bij en daar wordt ik moe van.

ach ja, we hebben allemaal wel wat te zeiken, toch..

keep smiling.. :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond lieve mensen,

 

Heel hartelijk dank voor alle felicitaties,

En van Albert een mooie kaart!

En van Jopie een hart onder de riem voor mijn examen morgen.

Harstikke fijn allemaal,

 

Vandaag naar de sauna geweest met latex.

Om alvast te ontspannen voor morgen :P ,

Tja, we lachen er maar om, maar zal blij zijn als het achter de rug is hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allen,

Na een paar dagen niet hier geweest te zijn (het slokt zoveel tijd op om dit bij te houden) wil ik wel even laten weten dat ik nog steeds niets heb gedronken!

Mijn man kwam zaterdag thuis na 3 weken weg te zijn geweest en ik vreesde dat dat moeilijk zou zijn qua niet drinken.

Hem gevraagd of hij nuchter wilde blijven met mij de komende 3 dagen (daarna ga ik voor een weekje weg) en dat wilde hij.

Hij was het geloof ik ook al zelf van plan. Gelukkig. Dat maakt het makkelijker!

Sinds 29 dec gestopt, en sindsdien ook echt goed bezig met sporten. Jeeeeeehhhhhhh!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat gevoel krijg ik soms wel een beetje als mensen blijven doorvragen hoeveel je dan precies gedronken hebt, hoe je eraan gekomen bent, enz. 

Maar ik reageer misschien een beetje te allergisch, sorry daarvoor. 

Het lijkt gewoon soms dat door een misstap alles zich daarop focust, terwijl ik daarvoor wel 2 maanden geen druppel heb gedronken, wat voor mijn doen heel wat is. Maar dat zal ook heus wel gezien worden en zo niet is het ook niet erg. Daar doen we het niet voor.

 

Ietje als je wilt dat mensen je hier serieus nemen dan krijg je reacties en vragen als je gedronken hebt. Natuurlijk is het mooi dat je 2 mnd. niet gedronken hebt maar die smoes ken ik van mijzelf ook wel. Ach joh een keertje drinken, maakt toch niet uit. Ik heb het toch goed gedaan om twee mnd. niet te drinken. Voor je het weet zit je weer iedere dag met het glas aan je mond. Daarom vragen we.

Das het risico als je bij een forum gaat. ;)

Die gedachte is juist zo gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...