lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 dochter ook verloren, maar 3-2, dus toch nog 2 punten gehaald dan is hun 1e plaats niet in gevaar meer voorlopig. En ook zij heeft heerlijk gespeeld en daar gaat het toch vnl om. ik hoor zo meer als ze thuis komt dus zeg nu alvast welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik benijd het wel, sporten. Zelf hou ik er niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 jammer voor je meis je weet misschien niet wat je mist? als ik op jouw avatar klik staat er: het lid jen kan geen nieuwe berichten ontvangen, en ook: gaat MORGEN ( ) op tijd naar bed; jaja dat is dus zondag???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieselot Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Welterusten allemaal. Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 slaap lekker Lieselot en jen truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 hihi Maar geef toe jane, mijn ritme was ooit slechter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Oei Agnieta, lees je nu pas. Wat is er aan de hand? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Ik ga er niet vanuit dat iemand al die berichten gaat lezen. Dan moet die iemand een erg saai leven hebben toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 25 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2014 Maar goed Kirky. Nu klinkt het alsof ik je niet ernstig neem. Dat doe ik wel. Je hebt dus gelijk, alleen kan ik me er momenteel niet meer druk over maken. En toen ik dat wel deed, stond ik er alleen voor, dus... tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden