Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goedenavond, Even een raar voorval, raarder voor mij dan de oude PB's Ik kreeg een connectieverzoek op Linkedin van iemand die net is overleden. Ik was echt even in verwarring. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Zo kom je nog in het netwerk van God terecht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Je ontroert me, Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 In dat netwerk zitten we toch allemaal al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik vind dat ook vaak wel ongemakkelijk zo'n bezoekuurtje. Komt gelukkig in mijn leven nog niet heel veel voor. Dus het went nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Weet je dat er in gevangenissen ruimtes zijn voor bezoek van je partner? In een ziekenhuis niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Bij mij werkt dat raar Ag. Hoe minder voorhamdem hoe kleiner behoefte haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ja, ik ben dan niet religieus in de zin dat ik in een god geloof die de wereld en uiteindelijk de mens geschapen heeft. Maar in een wat abstracter godsbegrip, kan ik me wel vinden. Als een soort basis waarom de dingen zijn zoals ze zijn......Maar soms denk ik zelfs dat dat er niet is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Mij verbaast het nog steeds dat er iets is en niet veeleer niets. Maar een god verhelpt dat probleem niet. En ik vraag het me al lang niet meer elke dag af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Goh, dat duurt dan eigenlijk allemaal best lang Jen. Ik las wel al dat het aan de beterende kant is, toch. Laat dat doorzetten. Raar hoe dingen kunnen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Wees daar maar zuinig op dan Agnieta, of nee toch niet, de liefde is toch onvoorwaardelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik ben nu ook wel niet frigide hoor, maar dat is niet mijn grootste probleem. Dat vragen hoe mijn dag was, ja, dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik had een voldoening brengende werkdag, en de Spaanse schone ligt in de holte van mijn benen, lekker warm. Maar ik mis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Gemis en eenzaamheid en angst en frustratie. Verdriet niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 En dat doet deugd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Nou, dames, mijn ogen gaan toe. Fijne nacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Ik ben eigenlijk wel een woordenmens. Kan ook helemaal opgaan in een boek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Slaap ze Jaap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 (bewerkt) Zonder jullie was ik reeds lang in dromeland. 24 januari 2014 bewerkt door Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Hoe was het volleyen Lady? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 4-0 verloren jen maar wel heel eervol, want we trokken ons aan hen op en de vorige wedstrijd werden we ingemaakt. Nu was het een uitwedstrijd en de verschillen in punten klein. Persoonlijk heb ik er dus een goed gevoel over. We zijn vorig seizoen gepromoveerd en komen dit seizoen dus een betere klasse teams tegen. En allemaal dertigers die hoog hebben gespeeld. Mogen wij oudjes niet klagen wat we nog presteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 ik wacht nog op dochter die staat nog ongeslagen op nr 1 en moest vanavond tegen de nr 2, ook uit. Die kon van haar troon gestoten worden dus. nog geen antwoord om mn sms Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 Klinkt goed Jane. Ik snap niet waar je altijd de energie haalt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 ik krijg er energie van jen, echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2014 en ik voel me weer/nog 18 dan ík ren en vlieg en duik nog op de grond zonder angst, voel me dan heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden