Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Toch wil ik geen Chinees zijn. Op een zakdoekje leven en zerken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Kuch, werken dus. Hoewel ik het een aardige tikfout vind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Er is ook een ander mechanisme Kirky: beginnen aan een nieuw verhaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Kom jij morgen langs Sowhat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 ik ga mee truste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik ken dat, Kirky. Ook dingen die er niks mee te maken hebben worden door andere mensen weggezet onder die ene noemer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Soms vind ik het wel jammer dat ik veroordeeld ben tot het hebben van een sociaal leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Soms moet je geluk hebben, Kirky. Soms heb je dat niet. Toen bleek dat ik narcolepsie had, belde mijn zus "achter mijn gat" naar mijn man. "Ze is weer te veel aan het drinken zeker?" Ik ben toen bijna ineen gestort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik zit momenteel met onbestemde gevoelens van angst en weet niet wat ik daarmee moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Nationale trots is, zo vond Schopenhauer, „de goedkoopste soort van trots, want hij verraadt in degeen die ermee behept is, het gebrek aan individuele eigenschappen waarop hij trots zou kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Schopenhauer? Je verbaast me Ludwig, ik zag je als romanticus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Hoe uit het zich bij je vrouw Kirk? Ik heb last van paniekaanvallen en wil niet aan de benzo's verslaafd raken. Die neem ik alleen als het echt gortig wordtr, maar dat gebeurt meer en meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 In 1 posting kan jij jezelf enorm tegenspreken Agnieta. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 ik ben wel zeker dat ik geen voorspellende gaves heb, hjet gaat gewoon slecht. Maar mijn paniek is echt fysiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Zoiets zal hij bedoelen Kirky. @Jen ik ben een romanticus en leef in de verkeerde tijd. Zat nog wat te Googelen en lees de grote denkers graag. Ze hebben allemaal wel ergens een aardig iets. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik hoorde vandaag per ongeluk een vleugje romantische muziek. Klassieke bedoel ik. Zo , uhm, verheffend. Maar ik kom er niet toe om te doen wat goed voor me is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ik ben hartstikke eerlijk Jen . Al chance dat je mijn buurvrouw niet bent dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Jen, Het gaat niet echt goed hè, Heb je niet een stukje extra hulp nodig. Op geestelijk gebied dus. Zo zak je nog in een depressie weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 dank je Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Daar ben ik inderdaad bang voor Ludwig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Daar heb je een punt Kirky. Vaak waren het nogal gecompliceerde figuren. Die inderdaad veel over zichzelf dachten en doorgingen met denken over het grote geheel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 (bewerkt) Slik je een AD Jen. Er zijn er b.v Sertraline die stevig paniek aanpakken. Mits het aanslaat. Dat is ook altijd een probleem. Sterkte. Albert moet uit.( de hond) 9 januari 2014 bewerkt door Ludwig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
paul Geplaatst 10 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 10 januari 2014 afgronden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden