Jen Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 Vandaag ontmoette ik een lege blik. Ik had eender wie kunnen zijn, en hij ook, Zoeken naar een herinnering? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2014 geen idee jen hoe voelde het voor jou? Ik heb dat ooit gezien bij ex en zoon ik vond het vreselijk kan voor jou ook niet makkelijk zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Het voelt verschrikkelijk Jane, enerzijds. Anderzijds voel ik zelf niks, maar ook dat is angstaanjagend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 januari 2014 Rapport Share Geplaatst 9 januari 2014 Ja dat laatste is nog enger, maar daar zou je hulp bij kunnen zoeken je zit in een overlevingsfase en daar kan dit onderdeel van zijn. Wil niet zeggen dat je met wel diep voelen niet eerder zou kunnen verwerken, ook al zit je middenin dit proces. KMW meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden