Spring naar bijdragen

zondag 5 januari

eline

Aanbevolen berichten

Goedemorgen ben al een paar uur op, werd wakker en hup eruit..buiten nog donker en nattig, melk is op, dus geen heerlijke mok kindertjeskoffie.....

Wil iemand mij op het dagpact zetten, ik merk dat ik nu alle klusjes zijn gedaan, boeken gelezen etc. een soort verveling begin te krijgen, alsof ik nu pas na al die weken nog een invulling moet vinden voor de namiddag en avond. Dat kan gevaarlijk worden.....Iemand tips suggesties?

En Mark waarom mag je nu niet naar Texel, van jezelf door de terugval of?

Agnieta wens ik een hele goede dag toe met haar zoon. En verder natuurlijk iedereen hier!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dagpact

Mark

Eline.

Aub Eline. Fijne dag verder iedereen. Ik heb het druk vandaag, dochter van mijn meisje word 15 en ik mag me gelijk even aan iedereen voorstellen :( Nou droog gaan we het zeker wel houden, want iedereen hier is alcohol vrij :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt gelijk Dylan..

Tsja, ik moet zeker een week droog staan om op Texel aan de slag te mogen, en dat hebt ik dus net niet gehaald met de feestdagen. Kan wel 1000 reden gaan opsommen waarom ik ben gaan drinken, maar dat is zinloos aangezien er geen reden mag zijn dat ik ga drinken.. Was ook geen terugval, maar een uitglijder ( zo noem ik dat..) twee avonden 3 biertjes. Maar elke is er 1 teveel! Had er ook mijn mond over kunnen houden, maar dat zou geen goede start zijn geweest in een kliniek waar alles op vertrouwen gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Ollie65. Dat je niks hebt gedronken en ons hebt opgezocht is alleen al een grote pluim waard! Denk je het te gaan redden vandaag zonder iets? Anders gewoon hier aan de bel trekken, er is vaak wel een luisterend/adviserend oor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heb lekker geslapen vannacht maar ben zoals gewoonlijk om 7 uur klaarwakker. Normaliter ga ik er dan uit maar ja nu zondag

alles donker, huis aan kant, iedereen lekker uitslapen....Blijkt dat ik afgelopen donderdag bij de bedrijfsarts had moeten zijn maar ik heb

geen oproep gehad. Wel een vervelende kopiebrief vrijdag ontvangen gericht aan mijn werkgever dat ik verzuimd heb om te komen!!!

Gebeld maar hups: daar komt de stress en onmacht bla bla bla. Gisteren goed schoongemaakt en de gedachten nog kunnen verzetten maar

nu begint het te malen. Vandaar de zin in drinken: het verdoven en kunnen slapen ...wegslapen. Maar toch nee nee nee: ik wil het de baas worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welkom Ollie. Ik heb zojuist even je wie=wie berichten gelezen. Het lijkt dat je op de goede weg bent. Een belangrijke afspraak met jezelf gemaakt en hulp aannemen om die afspraak te verwezenlijken.

Dat laatste kan het ietsje makkelijker maken, maar het voornaamste is toch de afspraak met jezelf. Je EIGEN wens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drank en stressmomenten lijken als een tweeling bij elkaar te horen. Dat is een automatische koppeling geworden. Het is niet echt zin in drank maar de koppeling die je parten speelt. Dat het uiteindelijk niet helpt tegen de oorzaak van de stress zul je zelf inmiddels ook wel weten.

Het is zaak die koppeling te doorbreken uiteindelijk en dat is niet meteen makkelijk.

Wel belangrijk is het om te herkennen dat het een aangeleerd automatisme is en niet meteen drankzucht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik ben er inderdaad wel achter dat geen drank inderdaad zorgt voor veel meer energie en helderheid en ook vele malen aktiever. En ook kom ik

er nu echt achter dat ik duidelijk de oorzaak in mezelf moet aanpakken en niet het wegzakken / verdoezelen in de drank. kom mezelf nu echt wel

goed tegen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers en welkom Ollie. 

Knap van je dat je doorzet nu hoor. 

En straks ben je er blij om denk ik. 

Ik zie dat er nog geen koffie en thee zijn? 

Even snel maar zetten dan: post-1140-0-59220500-1386047472_thumb.pngpost-1140-0-93417500-1387693255_thumb.jpg

En Mark wel aanwezig maar te druk met de verjaardag van dochter van zijn lief? Je heb gelijk hoor Mark. 

Nou, dan dek ik de tafel wel even snel, het is tensoltte zondag. 

Jammer trouwens Mark dat je nu morgen nog niet naar Texel kunt, maar gelukkig ben je niet helemaal voorgaats gegaan tijdens de feestdagen en is het slecht een klein uitstel neem ik aan. 
Welke datum heb je nu? 
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ollie, die onrust is akelig, je moet het op een of andere manier uitzitten, ik ging altijd lopen, bewegen, bellen met iemand en over ditjes en datjes praten, niet schromen hier te komen hoor!!!!

Mark wat jammer maar inderdaad wel zo eerlijk probeer je nu een week later te gaan? Of werkt het zo niet?

Ik verveel me toch, weet niet wat te doen, zo maar douchen....eens kijken of er wat te doen is in Grunn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...