Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Op weg van werk naar huis, is dat ook goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Oh, sorry Arjan, Ik pen wat neer, en vervolgens loop ik weg. Je zal inmiddels wel thuis zijn denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goed, beste mensen, Ga weer afsluiten. Moe Vroeg naar bed, morgen ook weer laat. Toedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Iets te vroeg gejuicht vanmorgen..... Vanmiddag in slaap gevallen en 6 uur geslapen. Nog steeds niet uitgeslapen dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 mazzelaar. ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goeienavond. Â Vandaag op het werk geraakt. Dat is het zowat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Goed zo Jen. Hou je het nog een beetje vol? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Het wordt moeilijk Arjan. Ik dacht dat miojn man sneller beter zou zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Weet je al iets over een datum? Ik hoop voor jou dat hij snel en vooral gezond naar huis mag. Het is al moeilijk zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Het is vooral afwachten wanner hij opnieuw de oude is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Sterkte Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Dit wel het kleinste dagdraadje dat ik ken zeg. Heerlijke dag gehad met zinderende volley. De mannen werden weer snel verslagen, maar de vrouwen hebben revanche genomen en de Belgskes met 3-1 naar huis gestuurd. Loeispannend was het, steeds stonden eerste de belgen en toen de hollanders voor. normaal eindigt de set bij 25 punten, nu werd het in de laatste set 34-32!!! Sjonge ik heb nog nooit van mijn leven zo'n spannende pot meegemaakt en nog uren erna bleef de adrenaline bij mij doorwerken. Zit nu zelfs nog aan de koffie, en eten was ook geen tijd voor. De sfeer was fantastisch en de eigenste trainer van mijn dochter zorgde voor de entertainement en de "waves" van het publiek. Geen onvertogen woord onder die duizenden mensen. Nou ik zal jullie niet vervelen, want kan nog uren doorgaan zo, ha ha Lekker naar bed dan maar en hopen dat ik in slaap kom. sloppel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arjan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Hardleers gaf op, dus doe ik het. Precies een maand droog vandaag. Ik ga slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 30 december 2013 Rapport Share Geplaatst 30 december 2013 Gefeliciteerd met je eerste maand Arjan. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden