kruidenthee67 Geplaatst 29 juli 2014 Rapport Geplaatst 29 juli 2014 Gelukkig! Ja...fijn dat jullie het er samen over kunnen hebben...het is goed om te weten hoe die gedachtes gaan bij jezelf en de ander... Ze hardop uitspreken..dan kun je er ook wat mee...of de ander. Mooi hoor!
dribbeltje Geplaatst 30 juli 2014 Rapport Geplaatst 30 juli 2014 Herkenbaar die " gezellige avond" en het samen kwetsbaarder zijn in dat opzicht. In het verleden deden wij wat met niet doordeweeks drinken, die afspraak maakten we dan en dan vroeg de een aan de ander wat hij/ zij wilde drinken? Antwoord, wat neem jij dan? Kwam dan te vaak waarop de ander weer zei, als jij een biertje / wijntje neemt dan....En zo zaten we elkaar en onszelf eigenlijk voor de gek te houden! Maar eh, super goed bezig Runner! En wat een omschakeling van relatiecrisis naar samen stoppen! Dribbeltje RUNNER reageerde hierop 1
dribbeltje Geplaatst 2 augustus 2014 Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Mijn man zou doordeweeks niet meer drinken om mij te steunen maar het is nu zaterdag en hij heeft ook nog niet gedronken....hoop stiekem dat hij dit ook vol gaat houden! Is voor mij makkelijker maar misschien groeien we dan ook weer meer naar elkaar toe want nog een relatiecrisis ga ik niet trekken. .... En het kan lees ik bij jullie! Dribbel
RUNNER Geplaatst 2 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst 2 augustus 2014 Mooi Dribbel! Het is zeker fijn als je man meedoet. Ik ben vaker gestopt geweest zonder mijn man en dat ging ook wel (een aantal weken goed) maar dan begon ik altijd weer. Nu samen staan we veel sterker heb ik het idee. Ik heb weer eens een feestja overleefd zonder drank... haha, klinkt heel zwaar, terwijl het dat helemaal niet was... onze zoon is 14 geworden vandaag! Het was gezellig, en ook al dronk iedereen behalve mijn man en ik... het was helemaal goed. Superblij dat ik nu helder ben (wel moe) en morgen fris op kan staan. Als de een drinkt en de ander niet... dan groei je volgens mij nooit naar elkaar toe, je leeft dan in zo'n andere wereld en op een andere manier... Succes allemaal!
dribbeltje Geplaatst 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst 8 augustus 2014 Thuis een feestje voor je zoon en dan samen niet drinken, en dat is dan nog niet zwaar ook! En het allerbelangrijkste, het ws gezellig, het kan!!! Wat heerlijk om te lezen. In september zijn die van ons jarig, dag na elkaar, en dan hoop ik net zo' n berichtje te kunnen schrijven. Ik ben bang dat mijn man wel weer gaat drinken, hij heeft nooit uitgesproken volledig te willen stoppen. Zal het toch eens bespreekbaar maken hoe hij ertegenaan kijkt. Dribbel
RUNNER Geplaatst 28 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst 28 oktober 2014 Na twee maanden gestopt geweest, samen, samen ook weer begonnen. Het begon met 1 avondje. Na een week of zo nog een keer en langzaam maar zeker weer vaker wel dan niet. Hopelijk zijn we er nog op tijd bij om het niet te moeilijk te hebben. Man is voor 2 weken weg (komt vrijdag weer terug). Ik ben sinds zaterdag weer droog en clean. De eerste dagen zijn weer moeilijk, maar ik weet dat het makkelijker gaat worden. Liefs voor jullie allemaal, Runner.
kruidenthee67 Geplaatst 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst 28 oktober 2014 Goed dat je het weer oppakt! Het valt niet mee...vind ik... Maar we weten waar we het voor doen. Met frisse moed weer aan de bak! Succes! RUNNER reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden