Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Dus!!! Daar hebben wij geen benul van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik probeer dus optimistisch te zijn. Als ik dat niet doe, dan doe ik niks meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 het spijt me dat ik daar 21 blz voor nodig had Nee, spijt me ook helemaal niet Kijk ons nou zitten en stuntelen doordoen hier Alsof dat allemaal zo belangrijk is Okee, komen we op het grote geheel waar we allemaal onderdeel van zijn Maar ZO belangrijk? Come on! Hahahahahahahahahaha Het is gewoon leuk om mee te mogen maken En als je er nix aan vindt, ook okee zijn dezelfde prutjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 We vinden onszelf belangrijk We zijn ook belangrijk. We zijn een essentieel onderdeel van het grote geheel. Als we niet belangrijk waren, waren we wel weggelaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Nou Koh, dan ben jij optimistischer dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik probeer het niet met proberen kom ik niet zo'n eind want dat is weer geloven in iets (zoals het zou moeten) het gaat vanzelf als het goed is Maar nee, weet je wat het wordt wat saai zo We verzinnen regels En wie zich er niet aan houdt Krijgt strafpunten Dan een ban Dan krijg je stramheid Dan zullen we nooit de geoliede machine meer zijn Die we gewoon waren (geldt ook voor omgekeerde regels) Ik zeg: Laten gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 We zijn ook belangrijk. We zijn een essentieel onderdeel van het grote geheel. Als we niet belangrijk waren, waren we wel weggelaten. We ja niet ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Nou Koh, dan ben jij optimistischer dan ik. Toch ben ik best wel een pessimist hoor, Jen. Ik denk ook vaak: wat is nou "in hemelsnaam" de zin van mijn bestaan.. En dan krijg ik daar geen bevredigend antwoord op. Dan denk ik weer: maar ik besta toch maar wél.. zomaar, zonder reden. Dan ben ik dus zo'n pessimist met een meevaller.. Geen reden, geen nut, geen noodzaak.. en tóch meedoen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 We ja niet ik Nu, op dit moment, ben jij een zéér essentieel onderdeel van ons.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ons brein kan denken Het is wel handig om dan in het belang van het geheel te denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ik ga d'r vandoor.. doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Want het is toch de bedoeling dat dat hele ding draaiende is Niet alleen de zuid-westhoek ofzo toch Dan lopen we mooi vast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Precies Mai. In het belang van het geheel. En dat kan ik alleen als ik optimistisch ben. Misschien naïef, maar ik denk dat ik met optimisme de wereld positief kan beïnvloeden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ook hier heb ik weer een soort van mening over.. Optimisten hebben altijd óf gelijk óf een tegenvaller Pessimisten hebben altijd óf gelijk óf een meevaller.. Pessimisten hebben aldus een optimistischer levenskijk dan optimisten.. Die conclusie deugt voor geen meter Ko omdat je het gelijk van de optimist hierin gelijk maakt aan het gelijk van de pessimist. En die liggen nu juist mijlenver uit elkaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Mee eens jen Het is een naam he het is een woord, bedacht Je denkt dat je eraan moet voldoen De grap is, je bent het al! Je hoeft alleen maar het juk af te schudden En niet het omgekeerde dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 stel dat er geen optimisten dan wel pessimisten bestaan Het ligt niet mijlenver uit elkaar Alles gelijk hetzelfde Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ojee, ik heb de sticker optimist Hoe moet ik dat nou hebben Jehaa, ik heb de sticker pessimist Wat zal ik vandaag eens gaan doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Die conclusie deugt voor geen meter Ko omdat je het gelijk van de optimist hierin gelijk maakt aan het gelijk van de pessimist. En die liggen nu juist mijlenver uit elkaar Nog even terug voor jou, Dylan. Het gelijk van de optimist en de pessimist liggen inderdaad mijlenver uit elkaar, zijn zelfs tegengesteld aan elkaar. Voorbeeldje: de optimist zegt: het is morgen zonnig. Als dat waar blijkt, heeft de optimist gelijk. Bij niet waar heeft ie een tegenvaller. De pessimist zegt: het regent morgen. Als dat waar blijkt heeft de pessimist gelijk. Bij niet waar heeft ie een meevaller. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 ik was in ieder geval van plan niet echt iets nuttigs te gaan doen vandaag das in ieder geval gelukt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Als ik een pessimist zou zijn zou ik zonne-schijn denk ik niet als meevaller zien Dat ligt niet in mijn vermogen daar zit nl iets aan gekoppeld Het joepie-de-zon-schijnt gevoel Nee dat zou ik als rasechte pessimist niet over mijn hart kunnen verkrijgen 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ko, om bij jou voorbeeld te blijven, bij het niet waar van de optimist hoeft het maar 5 minuten te regenen. Hij heeft dus per saldo alsnog een mooie zonnige dag. Bij het niet waar van de pessimist schijnt de zon misschien 5 minuten. Maar zijn dag is alsnog verregend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 (bewerkt) Denk je nou echt dat een optimist loopt te treuren als de zon niet schijnt, maar het blijkt te regenen Dan roept ie ietje erbij: Kom, we gaan dansen in de regen!! 27 december 2013 bewerkt door Mai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Als ik een pessimist zou zijn zou ik zonne-schijn denk ik niet als meevaller zien Dat ligt niet in mijn vermogen daar zit nl iets aan gekoppeld Het joepie-de-zon-schijnt gevoel Nee dat zou ik als rasechte pessimist niet over mijn hart kunnen verkrijgen Volgens mij ben je dan het stadium van pessimist voorbij en ben je depressief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 december 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Alleen van spelen worden we wijzer Dat maakt ons creatief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 december 2013 Rapport Share Geplaatst 27 december 2013 Ja Dylan, alles is relatief.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden