Spring naar bijdragen

Zondag 22 december 2013

Yvonne

Aanbevolen berichten

Jen, zelfdoding, zelfmoord ik mocht dat niet gebruiken. wat heb je dan nog aan zo´n forum? Bovendien wil iedereen weten hoe of waarom je iemand verloren hebt, als je dat niet eens mag zeggen. Blijkbaar doe maar narcistisch door te denken ze konden mijn verhalen niet aan, maar daarop afgewezen te worden doet me toch echt wel pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb niet terug gelezen Albert, maar kan me er in je reacties en wat je tegen mij zei wel een beeld bij plaatsen. Ik sta achter jou en als je het probleem met me wil delen weet je me te vinden.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mai, ik vind je lief, had eerst een hekel aan je omdat je zo stom doet. Nu niet meer. Dan drink je iets en doet iets stoms en schaam je je en denk je dat iedereen altijd denkt aan dat stomme wat je deed en dan drink je weer. Trouwens iedereen hier op dit forum deed enorme stomme dingen hoor, daar kunnen we wel een quiz over houden wie het ergste was. Maar dat heeft geen zin.

Maar uiteindelijk ben jij oprechter in je zijn dan menig ander die doet alsof en altijd keurig is maar stiekem erge dingen denkt over een medemens.

Bij jou zit er geen kwaad achter, hooguit wanhoop omdat je niet weet hoe het even anders kon.

Dat het anders moet om bij de maatschappij te passen snap jij ook heus wel dus daar ga ik geen woorden aan wijden. Dat je anders moet doen omdat je straks jezelf haat omdat drinken destructief is ga ik wel zeggen, en is eigenlijk ook niet nodig want je weet het best.

Weer een quote,

maar ZÓ waar,

Love ye

als ik deze quote moet verwijderen hoor ik het graag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sorry dat ik quote in dit geval (je hebt niet gelezen, geeft niet)

Ik weet niet of ik haar haat, maar het punt van tabé adb is nabij

sorry voor iedereen die meeleest

Tabé Spud hoop ik niet, en anders ga ik het je beroerd maken mijn vriend.  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook konfronterend.

Ik praat er vaker over dan me soms lief is

het zijn de mooiste gesprekken

maar zooo moeilijk.

Ik ben altijd bang iets verkeerds te zeggen

iemand te triggeren

of zelfs verantwoordelijk te zijn

als het dan toch gebeuren zou.

Ik heb er in ;ijn leven al vaak over gepraat, maar alleen met iemand die me heel nabij was. Moet voor die ander zwaar geweest zijn. En nu, ach, nu wil ik niet dood en moet ik het ooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...