Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
  Op 22-12-2013 om 21:44 zei Merenwen:

Mai, ik vind je lief, had eerst een hekel aan je omdat je zo stom doet. Nu niet meer. Dan drink je iets en doet iets stoms en schaam je je en denk je dat iedereen altijd denkt aan dat stomme wat je deed en dan drink je weer. Trouwens iedereen hier op dit forum deed enorme stomme dingen hoor, daar kunnen we wel een quiz over houden wie het ergste was. Maar dat heeft geen zin.

Maar uiteindelijk ben jij oprechter in je zijn dan menig ander die doet alsof en altijd keurig is maar stiekem erge dingen denkt over een medemens.

Bij jou zit er geen kwaad achter, hooguit wanhoop omdat je niet weet hoe het even anders kon.

Dat het anders moet om bij de maatschappij te passen snap jij ook heus wel dus daar ga ik geen woorden aan wijden. Dat je anders moet doen omdat je straks jezelf haat omdat drinken destructief is ga ik wel zeggen, en is eigenlijk ook niet nodig want je weet het best.

Weer een quote,

maar ZÓ waar,

Love ye

als ik deze quote moet verwijderen hoor ik het graag

Geplaatst

Het is ook konfronterend.

Ik praat er vaker over dan me soms lief is

het zijn de mooiste gesprekken

maar zooo moeilijk.

Ik ben altijd bang iets verkeerds te zeggen

iemand te triggeren

of zelfs verantwoordelijk te zijn

als het dan toch gebeuren zou.

Geplaatst
  Op 22-12-2013 om 21:52 zei lady jane:

Het is ook konfronterend.

Ik praat er vaker over dan me soms lief is

het zijn de mooiste gesprekken

maar zooo moeilijk.

Ik ben altijd bang iets verkeerds te zeggen

iemand te triggeren

of zelfs verantwoordelijk te zijn

als het dan toch gebeuren zou.

Ik heb er in ;ijn leven al vaak over gepraat, maar alleen met iemand die me heel nabij was. Moet voor die ander zwaar geweest zijn. En nu, ach, nu wil ik niet dood en moet ik het ooit.

Geplaatst

Marika, houd jij soms een klein beetje rekening met wat mensen voelen bij wat je zegt? Of zeg je: nee, ik ben autistisch, ik snap dat niet.Kan ik niks aan doen.

Geplaatst

Dan had ik je verkeerd begrepen, Marika. Ik dacht echt dqt het je ging om de rotzooi, en dat vond ik nogal bekrompen.

Spud, dit volg ik gewoon niet. Een achtergrond die me onbekend is. Ik moei me er niet mee dan,

Geplaatst

Nee daar gaat het niet om. Ik hou niet van de uitspraak, zoals ik ook niet hou van "ik heb zoiets van".

Hm, ik ga hier niet dieper op in, als je me dat kan vergeven.

Spud, meis, sorry, ik ben gewoon niet mee.

Geplaatst

Boeien kan ook heel leuk zijn

Als je dochter van 16 het zegt

Nadat je had opgemerkt

Dat het hier anders is

minder luxe dan ze gewend is

Boeiuh!!!

Zei ze letterlijk

lekker ding!

:)

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...