AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Ik snap het niet Agnieta Schrijf
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Over zelfdoding wordt zelden eerlijk gesproken,
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Op 22-12-2013 om 21:44 zei Merenwen: Mai, ik vind je lief, had eerst een hekel aan je omdat je zo stom doet. Nu niet meer. Dan drink je iets en doet iets stoms en schaam je je en denk je dat iedereen altijd denkt aan dat stomme wat je deed en dan drink je weer. Trouwens iedereen hier op dit forum deed enorme stomme dingen hoor, daar kunnen we wel een quiz over houden wie het ergste was. Maar dat heeft geen zin. Maar uiteindelijk ben jij oprechter in je zijn dan menig ander die doet alsof en altijd keurig is maar stiekem erge dingen denkt over een medemens. Bij jou zit er geen kwaad achter, hooguit wanhoop omdat je niet weet hoe het even anders kon. Dat het anders moet om bij de maatschappij te passen snap jij ook heus wel dus daar ga ik geen woorden aan wijden. Dat je anders moet doen omdat je straks jezelf haat omdat drinken destructief is ga ik wel zeggen, en is eigenlijk ook niet nodig want je weet het best. Weer een quote, maar ZÓ waar, Love ye als ik deze quote moet verwijderen hoor ik het graag
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Het is ook konfronterend. Ik praat er vaker over dan me soms lief is het zijn de mooiste gesprekken maar zooo moeilijk. Ik ben altijd bang iets verkeerds te zeggen iemand te triggeren of zelfs verantwoordelijk te zijn als het dan toch gebeuren zou. AlbertRemmo reageerde hierop 1
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Insgelijk Marika En ja, dank je Dat weet ik Vind je posting eerlijk, dat doet me goed.
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 ik reageerde dus op jen toch wel lastig zonder quoten, ha ha
AlbertRemmo Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Spuddie lief je draaft door, je weet van de hoed noch de rand. Laat maar
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Spud, vul jij nu niet iets in= er is al weer weg gehaald en hoe een gesprek ook virtueel loopt ik weet dat pas na afloop en zelfs nu is het niet klaar
lady jane Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 en ik wil me geen sukkel voelen maar zeker ook niet zo genoemd worden
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 * (Quote verwijderd door moderator) Wie wil ik af;aken dan??
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 (bewerkt) Er is niets aan de hand Dat lijkt maar zo Ego-dingetjes mensendingen 22 december 2013 bewerkt door Mai
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Op 22-12-2013 om 21:52 zei lady jane: Het is ook konfronterend. Ik praat er vaker over dan me soms lief is het zijn de mooiste gesprekken maar zooo moeilijk. Ik ben altijd bang iets verkeerds te zeggen iemand te triggeren of zelfs verantwoordelijk te zijn als het dan toch gebeuren zou. Ik heb er in ;ijn leven al vaak over gepraat, maar alleen met iemand die me heel nabij was. Moet voor die ander zwaar geweest zijn. En nu, ach, nu wil ik niet dood en moet ik het ooit.
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Merenwen... Ik vind dat mooi Het doet denken aan Ik weet het niet precies Stonehenge enzo
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Marika, houd jij soms een klein beetje rekening met wat mensen voelen bij wat je zegt? Of zeg je: nee, ik ben autistisch, ik snap dat niet.Kan ik niks aan doen.
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 En Agnieta, je maakt AR droevig, je zet heel het foru; op stelten, en je gaat slapen.
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Spud, ik denk niet daqt ik ooit iemand ergens op "afreken". Ik geef wel grif toe dat het me erg irriteert dat Agnieta verdwijnt.
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Ik vond je uitspraak naar wijfie er een beetje over Marika. Maar dat legde ik al uit dacht ik?
Ger Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Gelukkig is de dag alweer bijna voorbij voor dit draadje Morgen gewoon weer normaal doen?
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Oei, eigenlijk kan ik niet normaler doen dan ik nu doe,
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Dan had ik je verkeerd begrepen, Marika. Ik dacht echt dqt het je ging om de rotzooi, en dat vond ik nogal bekrompen. Spud, dit volg ik gewoon niet. Een achtergrond die me onbekend is. Ik moei me er niet mee dan,
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Nee dat is het niet. De uitspraak "boeien" werkt voor mij als een rode lap op een stier.
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Nee daar gaat het niet om. Ik hou niet van de uitspraak, zoals ik ook niet hou van "ik heb zoiets van". Hm, ik ga hier niet dieper op in, als je me dat kan vergeven. Spud, meis, sorry, ik ben gewoon niet mee.
Mai Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Boeien kan ook heel leuk zijn Als je dochter van 16 het zegt Nadat je had opgemerkt Dat het hier anders is minder luxe dan ze gewend is Boeiuh!!! Zei ze letterlijk lekker ding!
Jen Geplaatst 22 december 2013 Rapport Geplaatst 22 december 2013 Ja Mai, maar Marika is toch geen balorige 16-jarige! We hebben hier alleen onze taal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden